اذعان ژنرال اسرائیلی به بی‌برنامگی تل‌آویو در جنگ غزه

اذعان ژنرال اسرائیلی به بی‌برنامگی تل‌آویو در جنگ غزه
يکشنبه 13 اسفند 1402 - 17:27

یک ژنرال ذخیره ارتش رژیم اسرائیل در واکنش به کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان این رژیم در کمین نیروهای مقاومت، به انتقاد شدید از فرماندهان نظامی پرداخت.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش اشغالگر اسرائیل گفت که طرح و برنامه جنگی این رژیم «یک رسوایی بی سابقه» است.

او با اشاره به کشته و زخمی شدن 17 نظامی اسرائیلی در روز گذشته در خان یونس، گفت: «ارتش در نظم عملیاتی دچار فروپاشی کامل شده است و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند، موفق به شکست حماس نخواهیم شد».

گردان‌های عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- شامگاه امروز دیروز خبر دادند که یک ساختمان را در منطقه «السطر» واقع در شمال شهر خانیونس (جنوب نوار غزه) منفجر کرده‌اند.

عزالدین القسام تعداد تلفات را هفت نظامی اعلام کرد، اما ارتش رژیم اسرائیل خبر داد که 3 نظامی کشته و 14 نظامی دیگر در این کمین زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که کشته شدگان گروهبان «دولف مالکا» ۱۹ ساله، گروهبان ۱۹ ساله دیگر «آویک تری» و گروهبان ۲۰ ساله «یانون یتسحاق» از سربازان گردان ۴۵۰ بودند.

رسانه‌های عبری نوشتند حادثه کشته شدن این سربازان در منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس رخ داد؛ جایی که تعداد زیادی نیروی ارتش اشغالگر وارد ساختمانی شده و پس از ورود، ساختمان با بمب منفجر شد که منجر به کشته شدن سه سرباز و مجروحیت ۱۴ نفر دیگر گردید که حال پنج نفر آنها وخیم گزارش شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها