استاد حقوق‌بین‌الملل: ارتش «اسرائیل» مرتکب نسل‌کشی می‌شود

استاد حقوق‌بین‌الملل: ارتش «اسرائیل» مرتکب نسل‌کشی می‌شود
يکشنبه 13 اسفند 1402 - 22:52

استاد فرانسوی حقوق بین الملل، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر را در برنامه زنده تلویزیونی، سخنگوی ارتشی نامید که مرتکب نسل کشی می شود.

العالم _ اروپا

یک استاد فرانسوی حقوق بین الملل در یک برنامه تلویزیونی خطاب به سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر گفت: «می‌توانم شما را به عنوان سخنگوی ارتشی معرفی کنم که مرتکب نسل کشی می شود زیرا مردم غزه به سبب گرسنگی در خطر مرگ قرار دارند و این بدون شک نسل‌کشی است. این گرسنگی طبیعی و عادی نیست بلکه به علت محاصره است و این در حالی است که محاصره بر خلاف قوانین بین المللی و جنایت جنگی است. این محاصره را ارتش اسرائیل بر مردم غزه تحمیل کرده است. ما در همین حال شاهد این هستیم که ارتش اسرائیل به مردمی حمله می کند که برای دریافت کمک های غذایی تجمع کرده بودند و این جنایت جدیدی است که به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل در این برنامه این استاد حقوق بین الملل را سخنگوی حماس نامید.

استاد حقوق بین الملل فرانسه نیز سخن سخنگوی رژیم اشغالگر را قطع کرد و گفت من به راحتی طبق معاییر دیوان دادگستری بین المللی می توانم شما را سخنگوی ارتشی بدانم که دست به نسل کشی می زند.

مجری این برنامه تلویزیونی نیز خطاب به سخنگوی ارتش اشغالگر گفت: شما نمی توانید کسی که با شما هم رای نیست را متهم کنید که سخنگوی حماس است زیرا اینگونه دیگر قادر به بحث و مناقشه نخواهید بود.

.

پربیننده ترین خبرها