رهبر حماس: عملیات طوفان الاقصی پاسخی به توطئه نابودی قضیه فلسطین بود/ به نبرد در ماه مبارک رمضان ادامه می‌دهیم

رهبر حماس: عملیات طوفان الاقصی پاسخی به توطئه نابودی قضیه فلسطین بود/ به نبرد در ماه مبارک رمضان ادامه می‌دهیم
دوشنبه 14 اسفند 1402 - 13:12

مقاومت فلسطین عملیات طوفان الاقصی را زمانی شروع کرد که رژیم اسرائیل در حال نابودی کامل مسأله فلسطین بود.

العالم ـ لبنان

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در لبنان، روز دوشنبه طی سخنانی در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با عنوان «البنیان المرصوص» در بیروت که مستقیم از شبکه خبری العالم پخش شد، با بیان این که مقاومت عملیات طوفان الاقصی را زمانی شروع کرد که اسرائیل در حال نابودی کامل مسأله فلسطین بود، اظهار داشت: به صهیونیست ها و امریکا اعلام می کنیم چیزی که در میدان نتوانستند به دست بیاورند با دسیسه و حقه های سیاسی هم نخواهند توانست به آن دست یابند.

وی گفت: نیروهای مقاومت از مرحله همکاری و تبادل تجربیات عبور کرده و به مرحله مشارکت کامل در مقابله با رژیم اشغالگر رسیده اند.

اسامه حمدان با بیان این که وظیفه کشورهای دوست و برادر همسایه، تلاش برای شکستن محاصره غزه است، تصریح کرد: تهدید به ارتکاب جنایت های جدید در رفح در غزه به منزله اصرار رژیم صهیونیستی برای نشان دادن خوی وحشی گری و جنایتکارانه خود است.

این عضو برجسته حماس افزود: عملیات طوفان الاقصی چهره واقعی دولت آمریکا و دروغین بودن شعارهای آزادی و حقوق بشری آن را برملا کرد.

وی از ملت فلسطین دعوت کرد که از روز اول ماه رمضان به سوی مسجد الاقصی بشتابند و تاکید کرد که در ماه مبارک رمضان به نبرد خود ادامه می‌دهیم و امت نیز باید در این نبرد سهیم باشد.

اسامه حمدان همچنین گفت: با توجه به دغدغه ملت، در مذاکرات انعطاف پذیر و آماده دفاع کامل از آن‌ها هستیم.

پربیننده ترین خبرها