جوان فلسطینی: می‌خواهند با یک کیسه آرد، فلسطین را فراموش کنیم

جوان فلسطینی: می‌خواهند با یک کیسه آرد، فلسطین را فراموش کنیم
سه شنبه 15 اسفند 1402 - 20:59

یک جوان فلسطینی فعال در فضای مجازی از نوع عملکرد و تقسیم کمک ها از سوی سازمان امداد و کاریابی سازمان ملل متحد (آنروا) در نوار غزه به شدت انتقاد کرد و گفت: آنها می خواهند که ما با یک کیسه آرد، فلسطین را فراموش کنیم.

العالم - فلسطین

این فعال مجازی با نام «عبود» در ویدئویی که از خود از شمال نوار غزه در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، گفت: آنها می خواهند که سقف آرزوها و آمال ما را به دست یافتن به یک کیسه آرد تقلیل دهند تا فلسطین را فراموش کنیم و سناریوی نکبت (آواره شدن ملت فلسطین از سرزمین مادری خویش) تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15مهر)، رژیم صهیونیستی و برخی دولت های غربی و عربی بدنبال طرح شوم موسوم به معامله قرن علیه مسئله فلسطین بودند، گفت: از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی، آژانس آنروا همه خدمات رسانی خود به مردم فلسطین در شمال و مرکز غزه را متوقف و فعالیت خود را در جنوب نوار غزه در مجاورت مرز مصر متمرکز کرد.

غزه

وی افزود: این بدان معنا است که اگر یک شهروند فلسطینی ساکن شمال نوار غزه می خواهد به آب و غذا دسترسی یابد، باید خانواده و خانه و کاشانه خود در شمال را ترک کرده و به جنوب نوار غزه برود.

عبود تاکید کرد: آنها می خواهند همان نکبت (آواره شدن مردم فلسطین) را برای بار دوم تکرار کنند. یعنی می خواهند سقف آرزوهای ما را به دستیابی به یک کیسه آرد تقلیل دهند تا ما خاک فلسطین را فراموش کنیم.

پربیننده ترین خبرها