بعد از 4 ماه سکوت.. ترامپ موضع خود از جنگ غزه را اعلام کرد

بعد از 4 ماه سکوت.. ترامپ موضع خود از جنگ غزه را اعلام کرد
چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 21:26

دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا، پس از 4 ماه سکوت در قبال جنگ جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه، بالاخره علنا موضع خود را در قبال این جنگ اعلام کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، در حالی‌که فشارهای جامعه جهانی بر آمریکا برای متوقف کردن نسل‌کشی که رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به راه انداخته، افزایش می‌یابد، دونالد ترامپ علنا از جنگ غزه حمایت کرد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه "فاکس نیوز" در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حامی «اسرائیل» است پاسخ مثبت داد. مصاحبه‌کننده در ادامه از این رئیس جمهور سابق آمریکا پرسید آیا موافق نحوه اجرای حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه است؟ ترامپ به این سوال این طور پاسخ داد: "شما باید به مشکل پایان دهید. "

ترامپ که طی بیش از 4 ماه از جنگ غزه، به ندرت درباره آن اظهارنظر می‌کرد، همچنین به فاکس‌نیوز گفته است که اگر او رئیس‌جمهور بود این جنگ اتفاق نمی‌افتاد.

جنبش‌های اعتراضی ضدصهیونیستی متعدد در آمریکا از رای‌دهندگان خواسته‌اند با رای ندادن به "جو بایدن" رئیس‌جمهور فعلی و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات بعدی، به خاطر حمایت‌های او از رژیم صهیونیستی، او را مجازات کنند. چند روز پیش در جریان رقابت درون حزبی دموکرات‌ها در ایالت میشیگان بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر به جای رای دادن به بایدن، رای "غیرمتعهد" دادند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها