شمار کشته های ارتش رژیم اشغالگر به 587 تن رسید

شمار کشته های ارتش رژیم اشغالگر به 587 تن رسید
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 - 11:12

با کشته شدن یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی، تعداد کشته شدگان ارتش رژیم اشغالگر به 587 تن رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعتراف کرد که در نبرد زمینی با مقاومت فلسطین در جنوب باریکه غزه، یک نظامی این رژیم کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن «دیوید ساسون» گروهبان (21 ساله) در نبردی در جنوب باریکه غزه خبر داد.

بنابر این، ارتش اشغالگر به کشته شدن 587 افسر و سرباز اسرائیلی از 7 اکتبر (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان االقصی) اذعان کرده است از این تعداد، 247 نفر در نبردهای زمینی در داخل غزه کشته شده‌اند.

ارتش اشغالگر اذعان کرد که در نبرد اخیر 12 سرباز و یک افسر مجروح شدند که حال پنج تن از آنها وخیم است.

بر اساس تحقیقات ارتش اشغالگر تلفات نظامیان این رژیم بر اثر مواد منفجره‌ کارگذاشته شده از سوی مقاومت فلسطین در ورودی ساختمانی در شهرک «حمد» در غرب خان‌یونس صورت گرفته است. نیروهای مقاومت در این منطقه در کمین نظامیان صهیونیست بودند.

در همین حال رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن 4 فرمانده تیپ، 39 فرمانده گروهان، 13 فرمانده گردان، 9 سرهنگ دوم و افسر ستاد از 7 اکتبر (15 مهر / آغاز عملیات «طوفان الاقصی») تا کنون اذعان کرده است.

منابع رسانه ای می گویند با توجه به سیاست قطره چکانی اطلاعات و انحصار انتشار اخبار نظامی در دست مسوولان رژیم صهیونیستی، شمار تلفات نظامیان اسراییلی بسیار بیشتر از آمار و ارقام رسمی اعلام شده از سوی این رژیم است.

پربیننده ترین خبرها