گردان‌های سیدالشهداء: تعلیق عملیات مقاومت عراق به طرف فلسطینی واگذار شده است

 گردان‌های سیدالشهداء: تعلیق عملیات مقاومت عراق به طرف فلسطینی واگذار شده است
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 - 13:44

دبیرکل جنبش مقاومت گردان‌های سیدالشهداء عراق در سخنانی تأکید کرد که تصمیم برای توقف عملیات‌های مقاومت عراق به مقاومت فلسطین واگذار شده است.

العالم - عراق

بنابر گزارش رسانه‌های عراق، «ابوآلاء الولائی» دبیرکل جنبش مقاومت گردان‌های سیدالشهدا عراق در این باره گفت: به مجاهدین مقاومت اسلامی عراق تبریک می‌گوییم که عملیات خود را در تکمیل مرحله دوم گسترش دادند تا علاوه بر بنادر، فرودگاه‌های رژیم غاصب را نیز شامل شود، دیروز فرودگاه حیفا و امروز فرودگاه کریات شمونه هدف قرار گرفته شدند.

وی اعلام کرد: تعلیق عملیات مقاومت عراق به تصمیم مقاومت فلسطین و نتایج مذاکرات آتش‌بس با پایبندی به اصل وحدت میدان‌های نبرد که راه بازگشتی از آن وجود ندارد، واگذار شده است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقاومت اسلامی عراق بعدازظهر چهارشنبه اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی عراق بعدازظهر امروز طی مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، در حمایت از ملت غزه و نیز پاسخ به قتل‌عام غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطین با چند پهپاد فرودگاه کریات شمونه را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه نیز اعلام کرده بود که نیروگاه برق فرودگاه شهر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم‌کردن حمایت همه‌جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بارها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا، در پی عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی وحشیانه و ویرانگر را علیه نوار غزه آغاز کرد که در نتیجه آن تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از ملت فلسطین به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

پربیننده ترین خبرها