شهادت 27 اسیر غزه در پایگاه‌های نظامی اشغالگران

شهادت 27 اسیر غزه در پایگاه‌های نظامی اشغالگران
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 - 18:26

تحقیقات روزنامه عبری «هاآرتص» حاکی از شهادت 27 زندانی از باریکه غزه است که از زمان آغاز حمله رژیم صهیونیستی به غزه، بازداشت شده و در مراکز نظامی ارتش به سر می‌بردند.

العالم - فلسطین اشغالی

«عربی 21» به نقل از روزنامه عبری «هاآرتص» گزارش داد که بازداشت‌شدگان در زمان بازداشت در پایگاه‌های «سدی تيمان» در نزدیکی بئر السبع و «عناتوت» در نزدیکی بیت المقدس اشغالی و تعدادی از آنها در جریان تحقیقات در بازداشتگاه های دیگر به شهادت رسیده‌اند.

این روزنامه به نقل از ارتش گفته است که تعدادی از آنها در جریان جنگ زخمی شده‌اند و برخی از آنها بر اساس ادعای خود از وضعیت پزشکی پیچیده قبل از دستگیری رنج می‌بردند.

هاآرتص با اشاره به اینکه 6 فلسطینی در همان آغاز جنگ به شهادت رسیدند و بر پیکر دو تن از آنها آثار شکنجه یافت شده، گفت: «اکثر فلسطینی‌هایی که دستگیر شده بودند به پایگاه سدی تيمان آورده شدند و توسط واحد اطلاعات 504 مورد بازجویی قرار گرفتند.

این روزنامه فاش کرد که بازداشت‌شدگان در طول روز با دست‌بند و چشم‌بند بودند و برخی از آزادشدگان می گویند که مورد خشونت و وحشیگری نظامیان صهیونیستی قرار گرفته‌اند و آثار شکنجه بر روی دست و بدن آنها به وضوح دیده می‌شد.

پربیننده ترین خبرها