گزارش العالم از جزئیات عملیات قهرمانانه حومش در کرانه باختری+ویدئو

جمعه 18 اسفند 1402 - 22:19

رزمندگان مقاومت در کرانه باختری در یک عملیات قهرمانانه در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «حومش» نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.

العالمفلسطین

فارس صرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله اشغالی گزارش داد گروهی از رزمندگان مقاومت که تعداد آنها دو یا سه نفر تخمین زده می شود به شهرک حومش وارد شدند.

خبرنگار العالم افزود: رزمندگان مقاومت به سمت این شهرک شلیک کردند و زمانی که سربازان اشغالگر به محل تیراندازی هجوم آوردند، بمبی که در محل کار گذاشته شده بود منفجر شد.

وی ادامه داد: ارتش رژیم صهیونیستی برای جستجوی عاملان این عملیات که از محل عقب نشینی کرده بودند، منطقه بین شهر نابلس و جنین را به طور کامل مسدود کرد .

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: این عملیات در حالی صورت گرفت که پیش از این شاباک هشدار داده بود کخ عملیاتی در ماه مبارک رمضان در کرانه باختری انجام خواهد شد و اوضاع در کرانه باختری به مرز انفجار خواهد رسید.

وی گفت : ارتش رژیم اشغالگر ساعاتی قبل از این عملیات، محمد الشلبی یک مبارز تحت تعقیب مقاومت فلسطینی از اعضای جنبش جهاد اسلامی را در شهر سیله الحارثیه پس از ورود به منزلش ترور کرد.

لحظاتی پیش ارتش اشغالگر اعلام کرد که در عملیات حومش در کرانه باختری تاکنون 7 نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها