حمله راکتی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه

حمله راکتی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه
شنبه 19 اسفند 1402 - 08:59

نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که مواضع نیروهای اشغالگر در شرق جبالیا واقع در باریکه غزه را هدف حمله راکتی قرار داده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری سما فلسطین، نیروهای فلسطینی «گردان‌های مجاهدین» بامداد امروز (شنبه) اعلام کردند که نظامیان اشغالگر را در شرق جبالیا در باریکه غزه هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های مجاهدین نظامیان صهیونیست را در شرق جبالیا در باریکه غزه با راکت‌های کوتاه برد هدف قرار داده و تلفات قطعی بر آنها وارد کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023 ) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند. رسانه های اسرائیلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح را به خود ندیده بود.

رژیم اشغالگر به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها، آمبولانس ها، مدارس و پناهگاه ها را با استفاده از بمب های ممنوعه آغاز کرد.

پربیننده ترین خبرها