چگونه رزمنده‌های القسام، اشغالگران را در کمین خود غافلگیر می‌کنند؟! + فیلم

يکشنبه 1 بهمن 1402 - 13:59

درگیری‌ها بین مقاومت فلسطین و اشغالگران در شرق جبالیا و بیت لاهیا واقع در شمال باریکه غزه اوج گرفته است؛ ارتش دشمن در شرق و جنوب خان یونس اعتراف کرد که در نبردهای غزه طی چند ساعت گذشته یک سرباز کشته و 19 سرباز زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

نبردهای شدید، عملیاتهای تک‌تیراندازان و گلوله‌باران در جبهه‌های مختلف در باریکه غزه ادامه دارد و نبردها در شمال نوار غزه افزایش یافته است.

در بحبوحه تلاش‌های نیروهای زرهی اسرائیل برای پیشروی در منطقه شرقی، جبالیا و بیت لاهیا در شمال، جناح‌های مقاومت کنترل صحنه را به دست گرفتند و از فاصله صفر با اشغالگران نبردهای سختی انجام دادند.

در شرق جبالیا، خودروهای نظامی اسرائیلی در حال نفوذ به پایگاه جعبری در کمین گردان‌های القسام قرار گرفتند که اکنون از روش گرگ‌های تنها و در کمین، در گروه‌های کوچک در شمال باریکه غزه پیروی کرده‌اند.

گردان‌های قدس صحنه‌هایی از حمله تک‌تیراندازان مقاومت به نظامیان اسرائیلی در جنوب منطقه غزه در باریکه غزه منتشر و اعلام کردند که خودروهای نظامی ارتش اشغالگر را منهدم نموده و نظامیانش را در یک کمین مهندسی‌شده با استفاده از وسایل انفجاری قوی در شرق غزه کشته و زخمی کرده است.

درگیری شدید میان گردان‌های قدس و نظامیان اشغالگر در مناطق اردوگاه المغازی و البریج صورت گرفت و مجاهدان موفق شدند یک تانک مرکاوا را با گلوله «تاندم» در شمال اردوگاه نصیرات هدف قرار دهند.

به موازات آن، القسام گلوله‌های خمپاره‌ای کالیبر سنگین، به مکان تجمع نظامیان اسرائیلی در شمال شرق اردوگاه بریج پرتاب کردند.

گردان‌های قدس گلوله‌باران خمپاره‌ای مواضع نظامیان و خودروهای نظامی اشغالگر در محور محله الزیتون در شرق شهر غزه، ابتکار عمل را به دست گرفتند.

پربیننده ترین خبرها