خانواده‌های اسرای صهیونیست سیگنال زنده بودن اسیران خود را دریافت کردند

خانواده‌های اسرای صهیونیست سیگنال زنده بودن اسیران خود را دریافت کردند
شنبه 19 اسفند 1402 - 09:56

منابع عبری گزارش دادند نزدیکان اسرای صهیونیست در غزه "سیگنال‌هایی" را از آنها دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه "زنده هستند".

العالم- فلسطین اشغالی

بنابر گزارش العالم، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی چند روز پیش ده‌ها خانواده اسرایی که از سوی حماس در باریکه غزه در اسارت هستند، سیگنال‌هایی دریافت کرده‌اند که نشان می‌داد آنها "زنده هستند".

این کانال عبری زبان افزود: به دلیل محدودیت‌های سانسور، نمی‌توان اطلاعات بیشتری را منتشر کرد، به جز اینکه خانواده‌ها اطلاعات جدیدی درباره اسرای شان در اسارت دریافت کرده اند.

این کانال نحوه رسیدن این سیگنال‌ها به خانواده‌ها را فاش نکرده است.

بر اساس آنچه رسانه‌های عبری زبان منتشر کرده‌اند، به تازگی رژیم صهیونیستی از طریق واسطه‌ها از حماس خواسته‌ تا فهرستی از اسامی اسیرانی که هنوز در غزه زنده هستند، ارایه کند.

این تلویزیون در ادامه خاطرنشان کرد، برخی از خانواده‌های اسیران، نه لزوما آن‌هایی که سیگنال‌های موردنظر را در این هفته دریافت کرده‌اند، قصد دارند فشار را افزایش دهند و به سمت فعالیت‌های اعتراضی شدیدتر از آنچه در شامگاه جمعه رخ داد و باعث بسته شدن بزرگراه بین بیت‌المقدس و تل‌آویو شد، حرکت کنند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار توافق فوری برای تبادل اسرا در غزه با اسرای فلسطینی و آتش‌بس طولانی‌مدت در غزه هستند.

قطر و مصر با همراهی آمریکا میان رژیم اشغالگر و حماس میانجیگری می‌کنند تا به توافق برسند.

در همین رابطه، کانال ۱۳ عبری‌زبان با بیان اینکه "مذاکرات برای مبادله اسیران هنوز به نتیجه نرسیده‌است"، خاطرنشان کرد در میانه ترس از شکست مذاکرات، ارتش در حال آماده شدن برای گسترش جنگ در باریکه غزه و تسری آن به مناطق دیگر است.

پربیننده ترین خبرها