پاسخ پشیمان کننده مقاومت لبنان در صورت هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی+ فیلم

شنبه 19 اسفند 1402 - 15:42

قدرت موشکی مقاومت فعلا در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی متمرکز است اما اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به هر گونه حماقتی در زمینه توسعه جنگ بزند، بدون هیچ ملاحظه ای با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

العالم - لبنان

حسین عز الدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان، گزارش داد: قدرت موشکی مقاومت – که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان هم به آن اشاره کرده است – شناخته شده است اما همه ابعاد آن هنوز برای همگان آشکار نشده است. وی افزود: "دوست و دشمن، قدرت مقاومت را در صورت آغاز جنگ یا هر گونه اتفاق میدانی خارج از عرف، می شناسند".

بنابر این گزارش، مقاومت از 7 اکتبر (15 مهر ماه / آغاز عملیات طوفان الاقصی) تا امروز تنها بخش کوچکی از قدرت نظامی خود را به نمایش گذاشته است و همین بخش کوچک، از مرز ایلات فراتر رفت. مقاومت از موشک های دوربرد و موشک های هوشمند و نقطه زن برخوردار است و رژیم صهیونیستی و فرماندهان نظامی و امنیتی این رژیم به شدت نگران این حقیقت هستند.

خبرنگار العالم در گزارش خود تصریح کرد: صهیونیست ها می دانند قدرت نظامی که مقاومت در مرز لبنان و فلسطین به نمایش گذاشته است تنها 10 تا 15 درصد از توان رزمی مقاومت است. حتی موشک های فلق و برخی موشک های نقطه زنی که در حمله به نقاط دوردست تر مثل کمیرون و حیفا مورد استفاده قرار می دهد، در چارچوب پاسخ متناسب به حجم حملات رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرند.

در این گزارش آمده است: اگر رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی زده و مرتکب حماقت شود و به توسعه جبهه جنگ و تشدید حمله به خاک لبنان اقدام کند، همان طور که دبیر کل حزب الله گفته اند، مقاومت بدون در نظر گرفتن هیچ ملاحظاتی، پاسخ خواهد داد و این رژیم را از اینکه مرتکب حماقتی در قبال لبنان شود، پشیمان خواهد کرد و همین حقیقت است که رژیم صهیونیستی را نگران می کند.

پربیننده ترین خبرها