حزب‌الله: آمریکا در کنار یک محموله کمک به غزه، 100 هواپیمای حامل موشک می‌فرستد

حزب‌الله: آمریکا در کنار یک محموله کمک به غزه، 100 هواپیمای حامل موشک می‌فرستد
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 - 21:10

عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان با اشاره به رفتار منافقانه آمریکا در خصوص جنگ علیه غزه که با کمکهای نمایشی، بیش از پیش خود را نشان داد، گفت که اسرائیل در جنگ غزه وضعیت خوبی ندارد و به واسطه‌ها التماس می‌کند تا بتواند صهیونیستها را به منازلشان بازگرداند.

العالم - لبنان

«نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان درباره جنایات واشنگتن در غزه گفت: «اوج ، 100دورویی آمریکا در غزه جایی است که یک هواپیمای حامل کمک به غزه می‌فرستد و در مقابل 100 هواپیمای حامل موشک برای نابودی آن ارسال می‌کند».قاووق، تداوم روابط اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی را «ننگ و عار برای عربیت جعلی» دانست و گفت که این مسئله، «دشمن را تشویق می‌کند تا مدت زمان تجاوز را طولانی کند».وی، حملات مداوم حزب الله به مواضع و نظامیان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را نشانگر «شکست دشمن و ثبات مقاومت» دانست. این مقام حزب الله درباره وضعیت دشمن اسرائیلی نیز گفت: «اسرائیل در تنگنای راهبردی گرفتار شده و به دست و پای واسطه‌ها افتاده است تا شهرک‌نشینان خود را به منازلشان بازگرداند و از کشتیهای خود در دریای سرخ حمایت کند».

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن هم امروز طرح مسئله آتش‌بس رمضان در غزه را نتیجه شکست آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: «دشمنان به دنبال ادامه اشغالگری در غزه هستند و قصد دارند از آتش‌بس برای تحقق اهداف نظامی استفاده کنند. برنامه آمریکا و اسرائیل با کشورهای سازشکار، صلح نیست، بلکه تحقق منافع خود و نابودی و تسلط بر این کشورها هستند».وی همچنین تأکید کرد: «مجموع کمک‌هایی که آمریکا پرتاب کرد، ۳ یا ۴ محموله بوده که با هماهنگی با دشمن صورت گرفته تا کسانی را که برای گرفتن این محموله‌ها جمع می‌شوند، از بین ببرد.رهبرانصارالله خاطر نشان کرد: آمریکا در نهایت سخاوتمندی، ده‌ها هزار بمب و هزاران تُن ماده منفجر به اسرائیل داده تا بر سر مردم غزه بریزد، گذرگاه‌های زمینی و دریایی وجود دارد که می‌توان از آن کمک وارد کرد و مردم غزه را سیر کرد، ولی آمریکا مانع از این کار می‌شود.نبیل قاووق در پایان هشدار داد: «پیامهای تهدید و هشدار، توسط موشکهای مقاومت از بین رفت. دشمن صهیونیستی نیز از جنگ با لبنان واهمه دارد.

فارس

پربیننده ترین خبرها