لحظه به لحظه با 156 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

لحظه به لحظه با 156 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
يکشنبه 20 اسفند 1402 - 08:34

نظامیان رژیم صهیونیستی در 156 مین روز پیاپی به حملات خود به غزه ادامه می دهند؛ این حملات با استفاده از سلاح ایجاد گرسنگی و قحطی، باعث تشدید بحران انسانی در این منطقه شده است. به طوری که تقریبا هر روز انسان های بیشتری از جمله کودکان شیرخوار جان خود را از دست می دهند. 

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت غزه آمار شهدای ناشی از سوء تغذیه و قحطی در باریکه غزه را 25 نفر اعلام کرده است.

این وزارت خانه دیروز (شنبه) از شهادت یک کودک دو ماهه فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه به دلیل سوء تغذیه و قحطی و شهادت یک دختر 20 ساله در بیمارستان الشفا خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که از اکتبر گذشته 587 نفر و از آغاز حمله زمینی در 27 اکتبر تا کنون 247 نفر از نظامیان این رژیم به هلاکت رسیدند.

بنا به اعتراف ارتش رژیم اشغالگر از زمان آغاز حمله به غزه 3057 نفر از نظامیان این رژیم مجروح شده اند که حال 482 نفر از آنها وخیم اعلام شده است و 805 نفر مجروحیت سطح متوسط و 1767 نفر هم دچار مجروحیت سطحی شده اند.

لحظه به لحظه با 156مین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری:

22:03 | تصاویری از عملیات رزمندگان مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن خودروی زرهی ارتش صهیونیستی «نمر» در پایگاه المالکیه

فیلم

21:33 | یک روز پس از آن که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از تصمیم آمریکا برای ایجاد بندری در باریکه غزه خبر داد، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» خبری منتشر کرد با این مضمون که اسرائیل تصمیم به خرید یکی از بنادر جزیره قبرس دارد. (جزئیات بیشتر)

20:57 | جشن مردم شهر غزه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

فیلم

20:53 | تداوم راهپیمایی هفتگی در هلسینکی پایتخت فنلاند در محکومیت کشتار جمعی در غزه

فیلم

20:44 | تصاویری از ترور وحشیانه یک شهروند سالخورده فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

این تصاویر که با دوربین یک سرباز اسرائیلی در تاریخ ۶ نوامبر ضبط شده، نشان می دهد که نظامیان صهیونیست هنگام یورش به منزلی در غزه یک شهروند سالخورده فلسطینی را با شلیک ۴ گلوله به شهادت رساندند.

در این ویدئو، یک سرباز صهیونیست اذعان میکند که هنگام ورود به خانه ای، یک فلسطینی با دست به او اشاره میکند ، اما او ۴ گلوله به سمتش شلیک میکند.

دیگر نظامیان صهیونیست با تحسین اقدام این سرباز میپرسند ، آیا آن فلسطینی سلاح داشت، سرباز میگوید نه سلاح نداشت. کنار تخت ایستاده بود و فقط با دست به من اشاره کرد و من او را به قتل رساندم...

پس از آن سربازان اشغالگر بار دیگر وارد آن خانه شده و بر سر پیکر آن سالمند شهید فلسطینی میروند و به جسد او تیراندازی میکنند.

فیلم

20:39 | عکس| حال و هوای استقبال از ماه مبارک رمضان در بازار رفح

19:10 | استهلال هلال ماه مبارک رمضان از صحن های مسجدالاقصی

19:08 | ارتش اشغالگر از هلاکت سرگرد ذخیره مايكل‌جال (29 ساله) در نبردهای شدید در جنوب باریکه غزه خبر داد.

18:36 | رسانه های عبری : آنچه از اتاق کنترل و مراقبت در پایگاه ناحل عوز بعد از حملات گردان های قسام در ۷ اکتبر باقی مانده است

​​​​​​​

​​​​​​​18:28 | مقتدی صدر رهبر جریان صدر در بیانیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، عراقی ها را خطاب قرار داد و بر ادامه راه مقاومت مخالفت با اشغالگری و استکبار تاکید کرد

صدر خواستار جمع‌آوری کمک‌ برای اهالی غزه شد تا بتوان در مقابل اشغالگران مقاومت کنند.

​​​​​​​17:56 | الخبیزه غذای اصلی مردم غزه و شمال آن است که در سایه جنگ گرسنگی و قحطی از سوی اشغالگران تحمیل شده است. این غذا از نوعی علف خودرو تهیه می شود و طعم مطلوبی ندارد.

فیلم

​​​​​​​17:30 | تظاهرات حمایت از فلسطین و غزه در کپنهاگ پایتخت دانمارک

فیلم

​​​​​​​16:54 | عملیات پهپادی مقاومت فلسطین در شمال غزه علیه مواضع ارتش صهیونیستی

فیلم

​​​​​​​16:50 | نام‌گذاری یکی از خیابان‌‌های شهر اریحا در کرانه باختری به نام خلبان آمریکایی که در اعتراض به «نسل کشی در غزه» مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن خودسوزی کرد و جان باخت

​​​​​​​16:46 | شبیه سازی یورش به مرکز فرماندهی و کنترل رژیم اشغالگر اسرائیل در صحرای نقب در جریان مانور موسوم به «مسیر ما به سوی قدس است»

همزمان با عملیات ارتش یمن در دریای سرخ که خسارت های زیادی را به رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس وارد کرده است، ارتش یمن رزمایش جدیدی را با نام «مسیر ما به سوی قدس است» برگزار کرد. (جزئیات بیشتر)

فیلم

​​​​​​​16:38 | تحول چشمگیر در قدرت مقاومت فلسطین

تحولی چشمگیر در عملکرد مقاومت فلسطین در کرانه باختری روی داده است، به گونه‌ای که مقاومت اعلام کرده که با استفاده از نارنجک موسوم به الشقاقی، یک بولدوزر زرهی ساخت آمریکا را که با ارتش اسرائیل در تخریب زیرساخت ها و ویران کردن منازل فلسطینی ها همکاری می کند، به طور کامل از کار انداخته است.

فیلم

16:16 | ۲۰۲۴ - غزه؛ فلسطين

16:12 | بازداشت کودک 7 ساله از منطقه قباطیه در جنوب جنین عصر امروز توسط سربازان رژیم اشغالگر

فیلم

وزارت بهداشت غزه : افزایش آمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به 31045 شهید و 72654 مجروح

وزارت بهداشت غزه : رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت گذشته ، 8 کشتار فجیع مرتکب شده است که در آن 85 نفر به شهادت رسیده و 130 نفر مجروح شده اند.

- انتقال بیش از 37 شهید و 118 مجروح به بیمارستان شهدای الاقصی ظرف چند ساعت گذشته

- حزب‌الله: در پاسخ به حملهٔ رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، با ده‌ها موشک به شهرک صهیونیستیِ میرون حمله کردیم.

- منابع عبری: حمله موشکی به پایگاه نظامی جبل الجرمق در فلسطین اشغالی

- محمود بصل، سخنگوی دفاع مدنی در غزه: فروریختن کمک های بشردوستانه از آسمان هیچ تأثیری در کاهش شدت گرسنگی در این منطقه ندارد.

- گردان قدس: یک فروند پهپاد اسرائیلی را که در مأموریت های جاسوسی در شمال شرق البریج در مرکز غزه مورد استفاده قرار می گرفت، سرنگون کردیم.

- مناطق مختلف باریکه غزه آماج حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار دارد.

شهرک حمد در خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه در معرض حملات توپخانه ای رژیم اشغالگر قرار دارد.

- یورش اشغالگران صهیونیست به محله المصایف در رام الله در کرانه باختری رود اردن + ویدیو

یورش

خبرگزاری لبنان : در حمله موشکی جنگنده های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به منزلی در شهرک خربه سلم در جنوب لبنان ، ۵ نفر شهید شدند.

لبنان

- آژیر خطر برای بار چندم در منطقه «الجلیل اعلی» در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

درحال به روزرسانی ...

پربیننده ترین خبرها