تاکید رهبر انصارالله یمن بر مشارکت در راهپیمایی‌های حمایت از غزه

تاکید رهبر انصارالله یمن بر مشارکت در راهپیمایی‌های حمایت از غزه
يکشنبه 20 اسفند 1402 - 18:58

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا در ماه مبارک رمضان بر لزوم مشارکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه تاکید کرد.

العالم - یمن

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز -یکشنبه- در مراسمی به مناست استقبال از ماه مبارک رمضان ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه به امت اسلامی به ویژه مردم مقاوم و صبور و مظلوم فلسطین گفت: ماه رمضان از مهم‌ترین ماه‌ها برای جهاد در راه خداست و خداوند متعال مجاهدان را برتر از دیگران قرار داده است. پاداش اقدامات جهادی در ماه رمضان ۷۰۰ برابر ماه‌های دیگر است، از توفقیات الهی این است که ما درحال حمایت از ملت مظلوم فلسطین با موشک و پهپاد و مال و همچنین اقدامات مردمی وارد ماه مبارک رمضان شدیم.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد که «این راهپیمایی‌ها گرچه ساده به نظر می‌رسد اما بخشی از جهاد شما در مهم‌ترین مراحل است.»

الحوثی خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌ها مرتبط با اقدامات موشکی و پهپادی هستند، زمانی که موشک‌ها و پهپادها به سمت ناوهای آمریکایی شلیک می‌شوند آمریکایی‌ها می‌دانند که طوفان و حمایت مردمی پشت آن‌ها است، بنابراین مشارکت در راهپیمایی امری مهم، بزرگ، ضروری و شرافتمندانه است. همراهی مردمی باعث می‌شود که دشمن نتواند در امور داخلی دخالت کند و در اقدامات نظامی خلل ایجاد کند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به نسل‌کشی مردم غزه و قتل زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: اگر به مرحله‌ای برسیم که جهان اسلام و ملت‌ها سکوت کنند و هیچ تحرکی انجام ندهند، این وضعیت بسیار خطرناک خواهد بود و عواقب و پیامدهایی به دنبال خواهد داشت. امت اسلامی به‌خاطر کوتاهی‌اش در خصوص آنچه در غزه رخ می‌دهد مجازات خواهد شد. آنچه در غزه رخ می‌دهد در راستای هدف قرار دادن تمام امت اسلامی است، اگر هوشیار نباشیم، اگر پرچم جهاد را در دست نگیریم، اگر به امور مسلمانان اهمیت ندهیم، این وضعیت بسیار خطرناک خواهد بود. عملیات و فعالیت‌های ما ادامه خواهد داشت زیرا بسیار اساسی و ضروری است.

پربیننده ترین خبرها