افشاگری نشریه فرانسوی درباره طرح خطرناک ارتش واشنگتن:

بمب آمریکایی که سربازان دشمن را همجنسگرا می‌کند!

بمب آمریکایی که سربازان دشمن را همجنسگرا می‌کند!
چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 08:25

یک نشریه فرانسوی نوشت که مهندسان ارتش آمریکا در دهه ۱۹۹۰ در فکر طراحی بمبی شیمیایی با هدف توزیع موادی بودند که پس از رها شدن، سربازان دشمن از نظر جنسی به یکدیگر جذب می‌شدند و در نتیجه، عملکردشان را در جنگ از دست می‌دادند.

العالم- آمریکا

به گزارش العالم، مجله فرانسوی "لو پوئن" در گزارشی به قلم "ژوزف لو کور" نوشت: ایده ساخت بمبی با این مختصات به سال ۱۹۹۴در اوهایو برمی‌گردد؛ زمانی‌که آزمایشگاه "رایت"، که شامل صدها مهندس مجرب بود، مسئولیت طراحی، ساخت و توسعه فناوری‌های مورد نیاز نیروی هوایی آمریکا را بر عهده داشت که یکی از مهندسان آن ایده "بمب همجنسگرا" را مطرح کرد.

طبق این گزارش، آزمایشگاه رایت برای ساخت و تولید چنین سلاحی ۷.۵ میلیون دلار پول از نهادهای نظامی آمریکایی درخواست کرد.
مهندسان این آزمایشگاه تصریح کردند: این سلاح "یک نمونه ناخوشایند، اما غیرکشنده و محرکی قوی است به‌خصوص اگر این ماده شیمیایی باعث رفتار همجنس‌گرایانه نیز شود" و هدف از آن، تولید نوعی معجون قوی است.
در این پروژه، تولید دو نوع بمب‌ پیشنهاد شد یک نوع برای جذب "موش‌های خشمگین" به موقعیت دشمن و غیرقابل سکونت کردن آن مکان بود و بمب دیگری که سربازان دشمن را دچار اختلال جنسی کند ولی کُشنده نباشد.
بر این اساس، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، پیشنهاد تولید این بمب را به بالاترین مراجع بازبینی علمی کشور ارائه کرد و در سال ۲۰۰۲ به آکادمی ملی علوم ارائه شد.
پنتاگون پس از تایید مراجع ذی‌صلاح، در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ "وزارت دفاع متعهد به شناسایی، تحقیق و توسعه سلاح‌‌های غیر کشنده‌ای است که از مردان و زنان‌مان در جنگ پشتیبانی می‌کند. " ولی، این پروژه هرگز به مرحله اجرا نرسید.
این نشریه فرانسوی در ادامه گزارش خود نوشت: به دلیل چنین ایده‌پردازی، آزمایشگاه رایت در سال ۲۰۰۷، برنده جایزه طنزآمیز "ایگ نوبل" شد که به "جایزه نوبل برای احمق‌ها" معروف است.

پربیننده ترین خبرها