نخست وزیر مالزی خطاب به صدراعظم آلمان: دلیل این همه ریاکاری چیست؟

نخست وزیر مالزی خطاب به صدراعظم آلمان: دلیل این همه ریاکاری چیست؟
جمعه 25 اسفند 1402 - 22:25

اظهارات انور ابراهیم، ​​نخست وزیر مالزی در برابر اولاف شولتز صدراعظم آلمان درباره مسئله فلسطین بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی داشت

العالم _ اروپا

انور ابراهیم در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با صدراعظم آلمان گفت: سیاست خارجی مالزی "بسیار روشن است و تغییری نکرده است، زیرا در مقابل استعمار، آپارتاید، پاکسازی قومی و آوارگی اجباری در هر کشوری، در اوکراین و یا غزه ایستاده است."

در حالی که شولتز گفت: "ما از حق کابینه رژیم اشغالگر برای دفاع از خود در برابر حماس حمایت می کنیم"؛ انور ابراهیم در پاسخ گفت:" این دیدگاه مردد و متناقض نسبت به یک نژاد و نژاد دیگر برای چیست؟ انسانیت شما کجاست؟"

و

این بیانیه به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شد، به گونه ای که موضع انور ابراهیم مورد تمجید قرار گرفت و اظهارات شولتز محکوم شد.

یکی از کاربران نوشت: "رو در رو! چرا این همه ریاکاری صدراعظم! انور ابراهیم نخست وزیر مالزی از صدراعظم آلمان درباره رنج غزه و حمایت آلمان از کابینه رژیم اشغالگر انتقاد می کند و می پرسد: چرا این همه ریاکاری صدراعظم؟"

یکی دیگر گفت: «انور ابراهیم، ​​نخست وزیر مالزی نتوانست ریاکاری و بی ادبی صدراعظم آلمان را تحمل کند، بنابراین پاسخی به فراخور وی داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها