مسئول صهیونیست: اگر تسلیحات نرسد در غزه شکست می‌خوریم

مسئول صهیونیست: اگر تسلیحات نرسد در غزه شکست می‌خوریم
شنبه 26 اسفند 1402 - 08:43

یک مسئول رژیم صهیونیستی با تأکید بر اینکه مهمات و تجهیزات نظامی ارتش اسرائیل رو به اتمام است، متذکر شده هرگونه تاخیر در تامین تسلیحات، باعث شکست‌مان در جنگ غزه خواهد شد.

العالم- فلسطین اشغالی

یک مسئول صهیونیست، روز گذشته در گفت‌وگو با تلویزیون "ای بی سی" آمریکا اعلام کرد که ارتش اسرائیل با کمبود گلوله‌های تانک و توپخانه‌ مواجه است و اگر مهمات تأمین نشود اسرائیل ممکن است در جنگ غزه شکست بخورد؛ زیرا هر دوی این مهمات رو به اتمام است.

بنابر گزارش رای الیوم، این مقام اسرائیلی افزود که ارتش به برخی تجهیزات پیشرفته و حساس هدایت شونده نیاز دارد.

او در ادامه با بیان اینکه آمریکا تاخیر در تحویل برخی کمک‌های نظامی به اسرائیل را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد که هرگونه تاخیر در تحویل کمک‌های آمریکایی مایه نگرانی است به‌ویژه اینکه دولت‌های اروپایی در فروش سلاح به اسرائیل مردد هستند.

این مسئول صهیونیست در ادامه به تلویزیون "ای بی سی" آمریکا گفت: ما از علت تاخیر تامین تسلیحات مطمئن نستیم ولی کاملا از ناامیدی آمریکا نسبت به جنگ آگاهیم.

پیشتر رسانه‌ها از نارضایتی دولت "جو بایدن" رئیس‌جمهوری آمریکا از اقدام "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به سنگ‌اندازی در مسیر ارسال کمک‌های بشردوستانه به باریکه غزه و نیز افزایش شمار قربانیان غیرنظامی در این باریکه، خبر داده‌اند.

با این حال، تلویزیون "ای بی سی" به نقل از مسئولان ارشد آمریکایی تصریح کرد که تاخیر در ارسال کمک‌های نظامی توافق‌ شده به اسرائیل تعمدی نیست و هیچ تغییری در سیاست واشنگتن در این زمینه ایجاد نشده است.

یکشنبه گذشته، روزنامه عبری "هاآرتص" از برقراری پل هوایی جهت انتقال تسلیحات آمریکایی به فلسطین اشغالی از آغاز جنگ غزه، خبر داد و اعلام کرد که کمک‌های تسلیحاتی بی‌سابقه آمریکا از ۵ ماه قبل تاکنون همچنان ادامه دارد و از طریق آن، مقادیر بسیار زیادی از تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل منتقل شده است.

پربیننده ترین خبرها