گزارش العالم: اهالی رفح درصورت حمله اسراییل خانه های خود را ترک نخواهند کرد

يکشنبه 5 فروردين 1403 - 14:04

رسانه های صهیونیست چند روز پیش از سفر قریب الوقوع تساحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی و ران درمر وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی به واشنگتن برای بررسی حمله گسترده احتمالی به شهر رفح در جنوب باریکه غزه خبردادند.

العالم- فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در رفح با اشاره به این خبر خاطرنشان کرد که ارتش صهیونیستی از چند ماه پیش همواره تهدید حمله به رفح و کوچاندن فلسطینیان این منطقه را مطرح کرده است در این باره یک نظر سنجی حاکی است، ساکنان رفح در صورت حمله نیروهای صهیونیست در این شهر باقی خواهند ماند.

بنابر این گزارش، فلسطینی های ساکن رفح نمی خواهند با وضعیت ناگوار اهالی غزه بعد از حمله رژیم صهیونیستی مواجه شوند و به همین علت اصرار دارند که حتی در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی در خانه های خود بمانند تا این که شهید شوند.
به گزارش خبرنگار العالم، تصمیم ترک نکردن رفح یک تصمیم جمعی است و ساکنان این شهر نمی خواهند دستورات ارتش اسرائیل مبنی بر آواره شدن و حرکت به سمت شمال غزه یا کوچ اجباری به مصر را بپذیرند.

خاطرنشان می شود که وزارت بهداشت غزه امروز (یکشنبه) از افزاش شمار قربانیان حملات صهیونیست ها به غزه به 32226 شهید و 74518 زخمی خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد که صهیونیست ها در 24 ساعت گذشته 8 جنایت در غزه مرتکب شده اند که در نتیجه آن 84تن شهید و 106 نفر زخمی شده اند و شماری از قربانیان همچنان زیر آوار هستند.

پربیننده ترین خبرها