هشدار درباره کشتار جدید در باریکه غزه؛ حمله به بیمارستان‌های ناصر و الامل در خان‌یونس

هشدار درباره کشتار جدید در باریکه غزه؛ حمله به بیمارستان‌های ناصر و الامل در خان‌یونس
يکشنبه 5 فروردين 1403 - 17:40

نظامیان اشغالگر امروز یکشنبه حملاتی جدید علیه بیمارستان ناصر و بیمارستان الامل در خانیونس آغاز کردند؛ این در حالی است که هشدارها درباره وقوع جنایاتی جدید توسط اشغالگران علیه کادر پزشکی و بیماران در راهروهای این دو بیمارستان بالا گرفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست با یورش به بیمارستان ناصر و بیمارستان الامل در خان یونس در جنوب باریکه غزه، اقدام به تیراندازی شدید کردند.

هلال احمر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «نیروهای اشغالگر در میان بمباران و تیراندازی شدید به بیمارستان الامل و ناصر یورش بردند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای اشغالگر درحال تخریب مناطق اطراف بیمارستان الامل هستند و همه نیروهای هلال احمر در معرض خطر شدید قرار دارند و به هیچ وجه نمی توانند حرکت کنند.

خودروهای رژیم اشغالگر بامداد یکشنبه همزمان با یورش های پیاپی به مناطق مختلف شهر، به طور ناگهانی در حوالی مرکز پزشکی ناصر نفوذ کردند و شماری را شهید و زخمی کردند.

برخی منابع پزشکی اعلام کردند امیر ابوعیشه از کارکنان اتاق عملیات اورژانس هلال احمر فلسطین در حین کار در داخل بیمارستان الامل بر اثر تیراندازی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یکی از آوارگان در بیمارستان الامل در خانیونس از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان اشغالگر قرار گرفت و به شهادت رسید.

هزاران آواره از ترس حمله وحشیانه و بمباران پی در پی به مرکز پزشکی ناصر و بیمارستان الامل پناه بردند، اما اینک ترس و نگرانی هایی درباره وقوع قتل عام هایی علیه آوارگان در این بیمارستانها وجود دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها