بازداشت 3فلسطینی در بیت فجار و دو جوان در جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست

بازداشت 3فلسطینی در بیت فجار و دو جوان در جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست
سه شنبه 7 فروردين 1403 - 10:10

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی سحرگاه امروز سه‌شنبه، در بحبوحه درگیری‌ها به شهر جنین و به چندین محله یورش برده و سه شهروند را از منطقه بیت فجار در جنوب بیت‌لحم دستگیر کردند.

العالم - فلسطين اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، شمار زیادی از نظامیان صهیونیست با تقویت خودروهای نظامی به شهر جنین یورش بردند و تک تیراندازان را بر پشت بام تعدادی از ساختمان ها به ویژه در محله آلمانی ها مستقر و لوازم بسیاری از خانه ها را تخریب کردند و عمداً به وسایل نقلیه پارک شده در کنار خیابان های منطقه الصناعه آسیب وارد کردند.

در این گزارش آمده است: نیروهای اشغالگر دو جوان به نام های لوی فیصل ترکمان و حمزه وائل کامل سمودی را پس از یورش به خانه هایشان و تخریب لوازمشان در محله های شرقی و آلمانی دستگیر کردند.

نیروهای اشغالگر همچنین با یورش به خانه سیف محمد الناجی در محله البساتین ، خانواده وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و تهدید کردند که اگر خودش را تسلیم نکند، او را خواهند کشت.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی گزارش داد:یگانی ازنیروی ارتش رژیم اشغالگر به شهرک بیت فجار در جنوب بیت لحم یورش برده و علی عیسی علی طقاطقه (25 ساله)، احمد خالد عیسی طقاطقه (26 ساله) و محمد امجد نصار طقاطقه ا (16 ساله) را پس از هجوم و تفتیش خانه هایشان دستگیر کردند.

پربیننده ترین خبرها