ویدیوی اختصاصی العالم از کمک های الحشد الشعبی عراق به ملت سوریه

پنج‌شنبه 9 فروردين 1403 - 09:32

با افزایش تعداد خانواده های نیازمند به بیش از 300 هزار خانواده در ماه مبارک رمضان، کمک های مردمی عراق به ملت سوریه به خصوص شهروندان حلب همچنان ادامه دارد.

العالم - عراق

قانون سزار همچنان بر زندگی ملت سوریه سایه انداخته و آنها را دچار فقری طاقت فرسا کرده است. در این بین تنها نور امید به شکست این محاصره، در کشورهای محور مقاومت دیده می شود.

مهندس محمد الباقر، معاون رئیس الحشد الشعبی عراق به خبرنگار العالم گفت: "شورای الحشد الشعبی کمک هایی شامل سبد غذایی کامل، انواع فرش و موکت، لباس و نیازمندی های مادر و کودک را برای ملت سوریه ارسال می کند. همچنین یک مرکز مادر و کودک را هم در (این کشور) تأسیس کرده است".

با آغاز ماه مبارک رمضان، الحشد الشعبی عراق به ارسال کمک های غذایی برای بیش از 300 هزار خانواده و اراده خدمات پزشکی و تأمین نیازمندی های کودک اعم از شیر خشک و غیره مبادرت ورزیده است.

از زمان وقوع زلزله در سوریه به خصوص در حلب، کمک ها و خدمات بشردوستانه الحشد الشعبی برای شهروندان سوری همچنان ادامه دارد؛ با آغاز ماه رمضان، و درست در زمانی که سازمان های بین المللی کمک های خود را قطع کرده اند، این کمک ها افزایش یافته و چندین هزار خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها