تازه ترین جنایت خونین رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شهدای الاقصی+فیلم

يکشنبه 12 فروردين 1403 - 13:47

جنگنده های رژیم صهیونیستی به چادرهای خبرنگاران و آوارگان در داخل بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح حمله کردند. شواهد حکایت از وقوع یک فاجعه در داخل این بیمارستان دارند.

العالم - فلسطین اشغالی

به همین مناسبت دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با صدور بیانیه این جنایت را به شدت محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

ارتش رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به چندین چادر متعلق به خبرنگاران و آوارگان در داخل بیمارستان شهدای الاقصی در استان الوسطای غزه آنهم در اوح نقل و انتقال بیماران و مجروحان و آوارگان جنایت خونین دیگری را رقم زد. در این حمله شمار زیادی از شهروندان به شهادت رسیده یا مجروح شده اند.

ما این جنایت را به شدت محکوم می کنیم و از همه سازمان های بین المللی و منطقه ای و داخلی مرتبط با بهداشت و درمان می خواهیم این جنایت هولناک را محکوم کنند.

ما دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و جامعه بین الملل را مسئول کامل این جنایت می دانیم که با پشتیبانی نظامی و سیاسی از رژیم اشغالگر صهیونیستی، به آن برای ادامه نسل کشی علیه شهروندان و کودکان و زنان و آوارگان غزه چراغ سبز نشان می دهند.

ما از همه سازمان های بین المللی و همه آزادگان جهان می خواهیم رژیم صهیونیستی را برای پایان دادن به این جنایات تحت فشار قرار دهند و خواستار حمایت از بیمارستان ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.

به گزارش خبرگزاری وفا در این حمله تا کنون 4 نفر به شهادت رسیده و 16 نفر دیگر مجروح شده اند.

بیمارستان شهدای الاقصی

پربیننده ترین خبرها