پنجمین همایش سالانه قدس شریف امسال با تمرکز بر طوفان الاحرار برگزار می شود

پنجمین همایش سالانه قدس شریف امسال با تمرکز بر طوفان الاحرار برگزار می شود
سه شنبه 14 فروردين 1403 - 10:12

حجت الاسلام باقری دبیر مجمع جهانی قادمون و دبیر پنجمین همایش سالانه قدس شریف در کنفرانس خبری این همایش گفت: همایش سالانه قدس شریف همه ساله در هفته منتهی به روز قدس با هدف ایجاد شور نسبت به روز قدس برگزار می شود که امسال بخاطر تعطیلات عید و شهادت امیر المومنین برخی از پنل ها به بعد از روز قدس موکول خواهد شد

العالم - فلسطین

دبیر همایش قدس شریف با اشاره به شعار روز قدس خاطر نشان کرد: امسال شعار روز قدس طوفان الاحرار بوده و ما نیز همین شعار را به عنوان اسم همایش برای امسال انتخاب کردیم و پنل ها و برنامه های مان را نیز بر همین اساس بنا نهادیم.

باقری اضافه کرد: در پنل عمومی همایش میزبان رهبران ادیان های توحیدی از قبیل رهبر کلیمیان ایران، رهبر مسیحیان ایران و رهبر زرتشتیان ایران به همراه عالمی از تشیع و عالمی از تسنن حضور خواهند داشت و در این پنل که با شعار قدس میراث مشترک ادیان برگزار خواهد شد، به مسائل انسانی و فرا دینی در مورد مظلوم غزه تاکید خواهد شد.

دبیر همایش طوفان الاحرار گفت: این همایش دارای چند سخنران ویژه از فرماندهان مقاومت فلسطین و مسئولین نظام خواهد بود. در کنار این همایش اجرای نقاشی زنده و همچنین نمایشگاه عکس غزه نیز برگزار خواهد شد.

باقری با اشاره به پنل های تخصصی خاطر نشان کرد: پنل تخصصی بانوان به مدیریت خانم دکتر رکن آبادی پس از پایان پنل عمومی در برج آزادی دایر خواهد شد و بانوانی از کشورهای مختلف در مورد کنشگری و نقش زن در جریان طوفان الاقصی و آزادی قدس شریف به ایراد نظرات خواهند پرداخت.

باقری گفت: پنل تخصصی رسانه و قدس شریف که همه ساله قبل از روز قدس برگزار می شد امسال بخاطر تعطیلات عید نوروز به بعد از قدس موکول شده است.

دبیر مجمع جهانی قادمون با اشاره به محل برگزاری همایش در برج آزادی گفت: بعد از پایان پنل عمومی رونمایی از ویدیو مپینگ برج آزادی با نماد و پرچم فلسطین و شعار طوفان الاحرار ، با حضور مسئولین و میهمانان را خواهیم داشت

پربیننده ترین خبرها