طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

جنبش نُجَباء عراق: در اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل مشارکت می‌ کنیم

جنبش نُجَباء عراق: در اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل مشارکت می‌ کنیم
سه شنبه 14 فروردين 1403 - 22:31

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد: آماده‌ایم که در اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی، مشارکت کنیم.

العالم - عراق

به گزارش العالم، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

مشروح بیانیه جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق را در زیر می خوانید؛

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء اقدام وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه را بوسیله شدیدترین الفاظ محکوم می‌کند.

مقاومت اسلامی این اقدام ناجوانمردانه را که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و در رأس آنها سردار «محمدرضا زاهدی» و سردار «محمدهادی حاج‌رحیمی» و همرزمانشان شد، چالشی آشکار برای موازین دیپلماتیک و توافقات بین‌المللی و به‌مثابه اعلان جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین موضع خود را در حمایت از حق دفاع جمهوری اسلامی از خود و در عین حال حق پاسخگویی به این تجاوزات در مکان و زمانی که انتخاب خواهد کرد، تجدید می‌کند.

اعلام می‌کنیم که آماده هرگونه اقدامی در قبال تجاوزکاری نیروهای اشغالگر صهیونیستی هستیم؛ تجاوزهایی که با نادیده گرفتن تمامی موازین و کنوانسیون‌های بین‌المللی صورت می‌گیرد؛ به‌ویژه جنایات هولناکی که هر روز در غزه پیش چشم جهانیان رخ می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها