گزارش العالم از اختتامیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران

چهارشنبه 15 فروردين 1403 - 15:53

نمايشگاه بين المللي قرآن كريم به  فعاليت خود در تهران پايان داد، شركت كنندگان در اين نمايشگاه بر ضرورت حمايت از آرمان فلسطين و محور مقاومت كه بيش از 75 سال است در سرخط  اخبار منطقه و بين المللي قرار دارد،‌ تاكيد كردند.

العالم ایران

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم،‌ رویداد بی نظیر قرآنی در سطح جهان اسلام... نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با عنوان "تو را می خوانم" سی و یکمین دوره خود را در تهران به پایان رساند. مقاومت مردم فلسطین در غزه نیز یکی از رویدادهای برجسته این نمایشگاه بین المللی بود.

موضوع فلسطین در این نمایشگاه جایگاه ویژه ای داشت به گونه ای که شرکت کنندگان در نمایشگاه بر ضرورت حمایت از مهمترین موضوع جهان اسلام یعنی مسئله فلسطین و محور مقاومت تاکید کردند، موضوعی که بیش از 75 سال است که سر خط اخبار منطقه و بین الملل بوده است.

قرآن كريم مهم ترین اصل وحدت مسلمانان است و پایبندی مسلمانان به قرآن،آنها را به هم نزديك مي كند. از اين رو این نمايشگاه بين المللي بر مفاهيم و ارزش هاي سخن الهي از طریق پرداختن به ابعاد ادبی، اجتماعی، هنری و فرهنگی کتاب مقدس متمرکز بود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تنوع بسیار در غرفه‌های مختلف با محوریت کتاب آسمانی قرآن کریم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و آخرین شب قدر به کار خود پایان داد.

پربیننده ترین خبرها