ترامپ خطاب به نتانیاهو: سریع جنگ را تمام کن / شکست اسراییل در برابر افکار عمومی

ترامپ خطاب به نتانیاهو: سریع جنگ را تمام کن / شکست اسراییل در برابر افکار عمومی
جمعه 17 فروردين 1403 - 04:06

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که وی باید جنگ غزه را به سرعت پایان دهد و "به شرایط عادی بازگردد."

العالم-آمریکا

ترامپ در مصاحبه با رادیوی «هاگ هوویت» هشدار داد که اسرائیل به شدت در حال شکست خوردن در جنگ افکار عمومی به دلیل جنگ خود با حماس است.

ترامپ در پاسخ به سوال مجری این رادیو مبنی بر اینکه آیا همچنان از اسرائیل حمایت صد درصدی می کند، گفت: من روشی که آنها به کار می گیرند را دوست ندارم، زیرا باید پیروزی وجود داشته باشد. این جنگ زمان زیادی طول کشیده است. من از یک اقدام دیگر هم متنفرم و آن این است که اسرائیلی ها هر شب ویدئو پخش می کنند.

وی ادامه داد: آنها هر شب، فیلم هایی از سقوط یک ساختمان را منتشر می کنند. آنها نباید چنین تصاویری منتشر کنند اما انجام می دهند. به همین دلیل است که در جنگ روابط عمومی شکست خورده اند. اسرائیل کاملاً در جنگ روابط عمومی بازنده است.

به گزارش ایرنا, پیش از این دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده بود که اسرائیل در حال از دست دادن حمایت بین المللی است و باید جنگ را در غزه به پایان برساند.

ترامپ ضمن حمایت از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی مانند اسرائیل واکنش مشابهی به حملات ۷ اکتبر می داد اما این جنگ باید پایان یابد.

وی ادعا کرد: "کشتار حماس در جنوب اسرائیل "یکی از غم انگیزترین رویدادهایی بود که تا به حال دیده ام. "

ترامپ خطاب به اسرائیل تاکید کرد: «باید به جنگ خود پایان دهید. شما باید آن را تمام کنید

رئیس جمهور سابق آمریکا این اظهارات را در مصاحبه ای با روزنامه صهیونیستی موسوم به "اسرائیل هیوم" که روز دوشنبه منتشر شد، بیان کرد. ویدئویی از این مصاحبه در سایت این روزنامه منتشر شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها