اذعان صهیونیست ها به وحشت از پاسخ ایران به حمله به کنسولگری خود در دمشق + فیلم

جمعه 17 فروردين 1403 - 08:41

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد پاسخ احتمالی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق، تیتر اول اخبار و تحلیل در رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم ژنرال عاموس یادلین، رئیس پیشین سازمان جاسوسی نظامی رژیم صهیونیستی به کانال 12 تلوزیون این رژیم گفت که جمهوری اسلامی ایران قطعا پاسخ خواهد داد و ما باید هشیار باشیم و خود را برای پاسخ آماده کنیم. زیرا این پاسخ این بار متفاوت خواهد بود. عاموس یادلین پیش بینی کرد که پاسخ ایران در آخرین جمعه از ماه رمضان و همزمان با بزرگداشت روز جهانی قدس است.

در این گزارش آمده است این ژنرال که رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی رژیم صهیوینیستی هم هست با لحنی انتقادی خطاب به نتانیاهو تصریح کرده که همه باید این نکته را درک کنیم که دیگر (مثل سابق) قوی نیستیم و امروز هر لحظه باید منتظر باران آتش مستقیم یا غیر مستقیم ایران بر سر خود باشیم. لذا باید به دنبال راه نجاتی از تبعات کاری که خودمان با دست خودمان کردیم باشیم.

به گفته خبرنگار العالم ارتش رژیم صهیونیستی نیروی هوایی خود را در آماده باش کامل قرار داده است و افسران احتیاط نیروی هوایی را هم به خدمت فراخوانده است و تعطیلات اکثر افسران ارتش را لغو کرده و حالت آماده باش حداکثری اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد که بسیاری طرف ها در داخل رژیم اشغالگر، پاسخ ایران را قطعی و گریزناپذیر می دانند و پیوسته درباره اظهارات رئیس جمهور ایران و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله سید علی خامنه ای صحبت می کنند و همانطور که در روزنامه هآرتس آمده است تأکید می کنند که این اظهارات، دیدگاه ها و نظرات گذرا نیستند بلکه قطعا دنباله دارند.

پربیننده ترین خبرها