شهادت مستشاران ایرانی در دمشق؛

ایران قدرت نظامی پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی را دارد+فیلم

پنج‌شنبه 16 فروردين 1403 - 11:55

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که با تأیید یا سکوت آمریکا همراه بود، نشان داد که این رژیم به طور کامل از امکان بقا ناامید شده است. وی تأکید کرد که ایران حق و قدرت پاسخ گویی به این تجاوز را دارد.

العالم - ایران

محسن صالح، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم در لبنان، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی دریافته است که مقاومت در منطقه می تواند جلوی تجاوزات این رژیم را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی متوجه شده اند نیروهای مقاومت که در طول سال های گذشته به خصوص در جریان حوادث 2006 ثابت کردند که می توانند در برابر چنین دشمنی دوام بیاورند اکنون در جنگ 7 اکتبر تا الان به پیشرفت و قدرت مضاعفی دست یافته اند.

این کارشناس تصریح کرد: این حمله علنی و افسارگسیخته با تشویق یا حداقل سکوت آمریکا صورت گرفته است آنهم در شرایطی که آمریکا انواع و اقسام سلاح ها را در اختیار این رژیم قرار می دهد.

وی در ادامه گفت: این جنگ یک جنگ علنی و تمام عیار است... همه باید بدانند که نیروهای مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران به قدرت بسیار زیادی دست یافته است و رژیم اشغالگر اکنون خود را در جایگاه ضعف می بیند.

صالح افزود: پاسخ ایران به این حمله ممکن است مستقیم یا غیر مستقیم باشد اما یک پاسخ طبیعی است. این کشور هم حق پاسخگویی دارد و هم قدرت آن را.

این استاد دانشگاه گفت: هراس آمریکا از ایران ناشی از تجربه های گذشته است؛ آمریکا می داند که محور مقاومت می تواند این دشمن را متحمل خسارت کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا عملا می داند که محور مقاومت تهدیدی استراتژیک نه فقط برای رژیم صهیونیستی بلکه برای موجودیت واشنگتن در منطقه است.

پربیننده ترین خبرها