حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 20:45

جنبش حزب‌الله لبنان عصر امروز (یکشنبه) از حمله پهپادی به محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا خبر داد.

العالم ـ لنبان

بنابر گزارش المنار، جنبش حزب‌الله لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که رزمندگان این جنبش محل استقرار نظامیان صهیونیست را در تپه‌های اشغالی کفرشوبا هدف قرار دادند.

حزب الله خاطرنشان کرد که رزمندگان آن با یک پهپاد تهاجمی محل جدید استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی و تجهیزات جنگی آن را در پشت پایگاه صهیونیستی «السماقه» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا هدف قرار دادند که به صورت دقیق به هدف اصابت کرد.

در خبری دیگر حزب الله همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در راستای حمایت از مردم فلسطین در غزه و همچنین در چارچوب پاسخ به تجاوزهای دشمن به منطقه البقاع، مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان «کیلع» و همچنین پایگاه موشکی ‌و توپخانه‌ای دشمن در منطقه «یو آف» را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

درهمین حال خبرنگار العالم در لبنان گزارش داد: حزب الله لبنان در اقدم اخیر خود با هدف قرار دادن پهپاد اسرائیلی هرمس 900 به عنوان یکی از افتخارات صنایع نظامی رژیم صهیونیستی وسرنگون کردن آن، اعتبار صنایع نظامی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.

در همین حال مقاومت اسلامی لبنان امروز با رگبارهای موشکی مواضع اشغالگران در مناطق اشغالی جولان سوریه را هدف قرار داد.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی منطقه بین شهرک جنوبی ارنون و پل الخردلی مشرف به منطقه موسوم به الهورا نزدیک روستای دیر میماس را بمباران کرد و منطقه ای در استان حاصبیا را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

پربیننده ترین خبرها