رژیم صهیونیستی چگونه از برگزاری مراسم عزا برای شهدای فلسطینی جلوگیری می کند؟ + فیلم

سه شنبه 21 فروردين 1403 - 09:23

به دستور بن گویر، وزیر اطلاعات افراطی رژیم صهیونیستی، خانواده شهید اسیر "ولید دقه" در منطقه باقه غربی در داخلی اراضی اشغالی 48 از برگزاری مراسم عزاداری برای فرزند شهیدشان منع شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خانواده شهید اسیر ولید دقه گفتند رژیم صهیونیستی به بهانه های امنیتی و سیاسی حاضر به تسلیم پیکر شهیدشان نشدند و آن را در داخل سردخانه در اداره زندان های رژیم اشغالگر نگه داشته اند.

"نادیه دقه" وکیل مدافع فلسطینی به شبکه العالم گفت: هیچ مرجع رسمی حتی برای ابلاغ خبر شهادت یا انجام مقدمات تحویل جنازه و دفن با ما تماس نگرفت. ما در حال حاضر از تعلل مراجع رسمی به این نتیجه رسیده ایم که ظاهرا این رژیم قصد کارشکنی دارد و هنوز برای تحویل یا عدم تحویل پیکر شهید، تعلل می کند.

ولید دقه در 18 ژوییه 1961 در شهرک باقه الغربیه در منطقه المثلث در اراضی اشغال شده 48 به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در سال 1979 به پایان رساند و در سال 86 بازداشت شد. او در زندان عسقلان در سال 1999 با اسیر مبارزی به نام "سناء سلامه " از شهر اللد ازدواج کرد.

قوانین نژادپرستانه رژیم اشغالگر به آنجا فرصت بچه دار شدن نداد تا اینکه سرانجام در سال 2020 اولین فرزندشان به نام "میلاد" به دنیا آمد.

پربیننده ترین خبرها