گزارش العالم از واکنش مثبت مردم ترکیه به حمله تلافی جویانه ایران

يکشنبه 26 فروردين 1403 - 23:34

خبرنگار العالم در استانبول با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی در ترکیه مملو از ویدئوهایی از پهپادها و موشک های ایرانی، شده است از تعامل گسترده مردم اين كشور با عملیات موشكی ایران ضد اسرائيل، باعنوان "وعده صادق" گزارش داد و این که چگونه موشک ها حریم هوایی "اسرائیل" را شكافته و یکی پس از دیگری در اراضی اشغالی فرود آمدند.

العالم - تركيا

خبرنگار شبکه خبری العالم در استانبول گزارش داد: امروز در استانبول تظاهراتی در حمایت از عملیات ایران برگزار شد، که آنرا گشایشگر راهی برای حمله به رژیم اشغالگر اسرائیلی دانسته اند. این گزارش می افزاید: تعامل گسترده با حمله ایران به محافل مردمی محدود نشده ، بلکه محافل حزبی و سیاسی را نیز شامل می شود و همه از هماهنگی سیاسی، عملیاتی و طی مسیر قانونی که نمایندگی ایران در سازمان ملل و وزارت امور خارجه ایران و مسیر نظامی که سپاه پاسداران ایران آن را طی کرده اند، صحبت می کنند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم در استانبول، "صحبت در اینجا این است که کشوری به وسعت ایران "اسرائیل" را از خاک خود هدف قرار داده است و این امر موازين و معادلات را تغییر داده چنانکه رژیم صهیونیستی دیگر طرفی نیست که بتواند حملاتی را انجام دهد و آن حملات بی پاسخ بماند.

این گزارش می افزاید: "امروز علاوه بر درخواست و فشار به طرف ترکیه برای توقف تجارت با رژیم صهیونیستی که طی ماه‌های گذشته علی‌رغم فشارهاى مردمی همچنان ادامه داشته، خواسته‌های دیگری مبنی برگام نهادن تمام کشورها در مسیر حرکت جمهوری اسلامی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار العالم، اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی طرف رسمی ترکیه را مجبور به تغییر مواضع خود کرد و باعث ایجاد همدلی مردمی با قضایای غزه شد که با عملیات "وعده صادق" ایران و فشار بیشتر برای دستیابی به موقعیت های جدی تر به اوج خود رسید.

پربیننده ترین خبرها