اعتراف وزیر صهیونیست به شکست در برابر حماس، حزب الله و ایران

اعتراف وزیر صهیونیست به شکست در برابر حماس، حزب الله و ایران
دوشنبه 27 فروردين 1403 - 09:51

وزیر فرهنگ و ورزش کابینه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این رژیم 7 اکتبر در برابر حماس شکست خورد، در برابر حزب‌الله هم شکست خورد و در برابر ایران نیز شکست خواهد خورد.

العالم-فلسطین اشغالی

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحاونوت به نقل از میکی زوهار نوشت:«باید به حمله ایران پاسخ قوی داده شود و پاسخ ضعیف این حمله بی سابقه در حقیقت به معنی ادامه رویکرد منسوخ درپیش گرفتن منطق عقلانیت و تعقل دربرابر دشمنان است».

وی افزود: اسرائیل 7 اکتبر در مقابل حماس شکست خورد، در مقابل حزب‌الله که پیوسته به ما حمله می‌کند و توانسته است ساکنان مناطق شمالی را فراری دهد، شکست خورده و در برابر ایران که در حمله مستقیم به سرزمین های اشغالی تردید ندارد ، نیز شکست خواهد خورد.

پیشتر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی حمله ایران به اراضی اشغالی را «اعلان جنگ» توصیف کرده بود.

ایتامار بن گویر، وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژيم صهیونیستی نیز تصریح کرد: ما باید به شدت به حمله ایران پاسخ دهیم.. همزمان بتسلئیل اسموتریچ، وزیر تندرو دارایی این رژیم نیز تاکید کرد که موجودیت «اسرائیل» در خطر است.

خاطرنشان می شود که نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تأمین منافع و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است و شورای عالی امنیت ملی در این خصوص با صدور اطلاعیه‌ ای تاکید کرد: علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی ، عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود.

پربیننده ترین خبرها