در پیامی به مناسبت روز ارتش؛

درخشش ارتش و نیروهای مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

درخشش ارتش و نیروهای مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 17:10

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی نوشت: درخشش ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی سایر نیروهای مسلح در عرصه‌های ماموریتی به ویژه وحدت با سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.

العالم - ایران

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیام تبریکی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولان، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت‌ و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

سرلشکر سلامی در این پیام تبریک بیان کرد: دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هدایت های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسالت دارم.

پربیننده ترین خبرها