روایت "نبرد نور شمس" از زبان فرمانده "ابو شجاع"

دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 14:48

"ابو شجاع"، فرمانده گردان طولکرم، از تله ای که رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه نور شمس برای به شهادت رساندن او طراحی کرده بود، نجات یافت و با شجاعتی عقاب‌گونه در میان جمعیت حاضر شد و با صدایی بلند و رسا تأکید کرد که "خون شهدا راه آزادسازی را ترسیم می‌کند.

العالم- فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین، هزاران فلسطینی در مراسم تشییع پیکر 14 شهیدی که در جریان حملات رژیم اشغالگر به اردوگاه "نور شمس" در شرق طولکرم در کرانه باختری به شهادت رسیدند، شرکت کردند. شرکت کنندگان در خیابان‌های شهر تجمع کرده و برای ادای احترام در کنار منازل شهدا ایستادند و سپس بر پیکر آنها نماز خوانده و پیکرهای شهدا را در قبرستان این اردوگاه به خاک سپردند. آنها جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم و بر حمایت خود از مقاومت تاکید کردند.

"ابو شجاع" از عملیات تروری، که رژیم صهیونیستی برای او طراحی کرده بود نجات یافت و با شجاعتی عقاب‌گونه در میان جمعیت حاضر شد و با صدایی بلند و رسا تأکید کرد که "خون شهدا راه آزادسازی را ترسیم می‌کند". او به عنوان نمادی از نمادهای مقاومت، یکی از بزرگ‌ترین اهداف این رژیم در جریان نبرد سه روزه در اردوگاه نور سمش بود.

"محمد جابر"( ابو شجاع) فرمانده گردان طولکرم گفت: به امید خدا، ما راه شهدا را ادامه خواهیم داد و ترورها، نمی‌تواند اراده ما را تضعیف کند؛ ما تا لحظه پیروزی، در این مسیر خواهیم ماند.

وی گفت: رژیم اشغالگر به اردوگاه نورشمس یورش آورد و به مدت ۵۰ ساعت جنایت کرد، درست است که شماری در این نبرد، شهید و یا زخمی شدند ولی در میان صفوف نیروهای اشغالگر نیز تلفات انسانی کم نبود هر چند این رژیم تلاش می‌کند واقعیت را اعلام نکند.

پربیننده ترین خبرها