تأکید معاون حزب‌الله بر قدرت بازدارندگی سلاح مقاومت

تأکید معاون حزب‌الله بر قدرت بازدارندگی سلاح مقاومت
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 22:54

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که مقاومت کاملا آماده است تا هر هزینه‌ای را در راه هدف خود بپردازد.

العالم ـ‌ لبنان

به گزارش العالم، "شیخ نعیم قاسم" در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت در بیروت گفت:‌ اگر مقاومت نبود لبنان درهم می‌شکست یا به گذرگاه پروژه‌های اسرائیل تبدیل می‌شد، از اشغالگری گرفته تا ساخت شهرک‌های صهیونیستی تا پروژه‌های سیاسی که چینش سیاسی کشور و شیوه مدیریت آن را تحت تاثیر قرار می‌داد.

وی افزود: مقاومت اعلام کرد از غزه حمایت می‌کند و این حمایت دو بعد اساسی دارد: نخست کمک به برادران، عزیزان و همسایگان ما در راه قدس و در راه مقدس انسانی است و دوم اینکه این کار اعلام آمادگی عملی است تا اسرائیلیها بدانند که مقاومت حاضر و آماده پرداخت هر هزینهای برای دفاع از لبنان و مقابله با همه چالشها است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد: اسرائیل هر لحظه میخواهد با درندهخویی به لبنان و دیگر مناطق منطقه نفوذ کند و هیچ چیزی جز سلاح و مقاومت بازدارنده آن نیست. مقاومت با سلاح خود باقی خواهد ماند و برای افزایش بینهایت قدرت خود تلاش خواهد کرد.

وی سخن خود را اینگونه به پایان برد:‌ هرآنچه در توان داریم انجام خواهیم داد تا قوی بمانیم. کسانیکه گمان می‌کنند می‌توانند ما را تضعیف کنند بهتر است از این باور صرفنظر کنند چرا که آب در هاون می‌کوبند. سلاح ما پایدار است و پیشرفت خواهد کرد و به امید خدا آینده ما را خواهد ساخت.

پربیننده ترین خبرها