حمله گردان های «قسام» به پایگاه صهیونیست ها با 20 موشک از خاک لبنان

حمله گردان های «قسام» به پایگاه صهیونیست ها با 20 موشک از خاک لبنان
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 21:00

گردان های قسام شاخه نظامی حماس یک پایگاه رژیم اسرائیل را با 20 موشک از جنوب لبنان هدف قرار داد. 

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش،‌ گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس، روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینیان در باریکه غزه و کرانه باختری، از جنوب لبنان پایگاه اسرائیلی شومیرا در بخش غربی الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک گراد هدف قرار داده است.

در همین حال در ادامه جنایتگری رژیم صهیونیستی، رسانه های فلسطینی امروز گزارش دادند که نیروهای رژیم اشغالگر یک دختر فلسطینی را هنگام عبور از پاسگاه ایست بازرسی نظامی حمرا در شمال دره اردن هدف گلوله قراردادند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در واکنش به بازداشت فلسطینیان از سوی دشمن صهیونیستی در استان طولکرم کرانه باختری به ویژه اردوگاه نور شمس بیانیه ای منتشر و خاطرنشان کرد: نیروهای صهیونیست در جریان حمله به اردوگاه نور شمس 50 شهروند فلسطینی و حتی مجروحان را دستگیر کردند که بزرگ ترین حمله از سال 2002 تاکنون محسوب می شود.

این بیانیه می افزاید: نیروهای صهیونیستی هنگام حمله مردم را به گروگان گرفته و مورد ضرب و جرح قرار داده و حتی تهدید کردند که به آنان شلیک خواهند کرد.

در همین کال یک نظامی ارشد صهیونیست امروز (یکشنبه) در سخنانی به شکست در مقابل مقاومت فلسطین در باریکه غزه اذعان کرد و خواستار اعلام پایان این جنگ توسط مقامات این رژیم شد.

بنابر گزارش خبرگزاری سما، «اسحاق بریک» نظامی ارشد صهیونیست در این باره گفت: اسرائیل باید پایان جنگ در غزه را اعلام کند. وی افزود: ما نیروهایمان را از آنجا خارج کرده‌ایم و هیچ نیرویی وجود ندارد که آنها (مقاومت) را برای همیشه نابود کند.

بریک گفت: یورش به رفح در جنوب باریکه غزه نیز به ما کمکی نخواهد کرد؛ چراکه ما در جنگ شکست خورده‌ایم.

پربیننده ترین خبرها