گزارش العالم از ماجرای شهادت رزمندگان مقاومت در «نور شمس»

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 11:41

خبرنگار العالم در کرانه باختری رود اردن از درگیری هایی به مدت بیش از 50 ساعت بین نظامیان اشغالگر صهیونیست و رزمندگان مقاومت فلسطینی در اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم در کرانه باختری خبر داد و گفت که این درگیری ها به شهادت ۱۱ رزمنده مقاومت انجامید.

العالم - فلسطین اشغالی

رایه عروق خبرنگار العالم گزارش داد که اردوگاه «نور شمس» شاهد درگیری بیش از پنجاه ساعته بین رژیم صهیونیستی و رزمندگان مقاومت فلسطینی بود.

این درگیری ها علاوه بر تخریب زیرساخت‌ها و منازل شهروندان فلسطینی در راستای پیشبرد سیاست اشغالگران مبنی بر مجازات جمعی فلسطینیان در اردوگاه‌های مقاومت فلسطین بود و به شهادت 14 نفر و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد.

اشغالگران با محاصره یک منزل مسکونی در کوچه حارث القنیر واقع در اردوگاه نور شمس، 11 تن از مبارزان مقاومت فلسطین را به شهادت رساندند.

یک شاهد عینی به نام «ام محمد زندیق»، شهادت احمد فهیم، یکی از رزمندگان را برای خبرنگار العالم روایت کرد که فیلمهای آن نیز منتشر شده است.

در فیلمی دیگر، خون بر زمین ریخته شده یک رزمنده و گلوله‌های بکار رفته در درگیری، قابل مشاهده است.

همزمان با جنگ و تهاجم رژیم اشغالگر علیه نیروهای مقاومت در اردوگاه های شمال کرانه باختری، فلسطینی‌ها ندای مطالبه حق آزادی خود را سر می‌دهند.

پربیننده ترین خبرها