عضو ارشد جهاد اسلامی:

صهیونیست ها دریافته اند که در سرزمین فلسطین آینده ای ندارند

پنج‌شنبه 6 ارديبهشت 1403 - 13:04

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطیین گفت: عملیات 7 اکتبر (15 مهر ماه/ عملیات طوفان الاقصی) این حقیقت را برای صهیونیست ها آشکار ساخت که هیچ آینده ای برای آنها و رژیم اسرائیل در سرزمین فلسطین وجود ندارد.

العالم _ فلسطین

هیثم ابوالغزلان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: فرماندهان ارشد ارتش رژیم اسرائیل به خوبی به این موضوع پی برده اند که تداوم اقدامات آنان در سرزمین فلسطین هیچ فایده ای ندارد و در نهایت آنها را به میز محاکمه خواهد کشاند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها به این نتیجه رسیده اند که به اهدافی که قبلا اعلام کرده بودند، دست نیافته اند و در نتیجه به آنچه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم می گوید که غلبه نظامی بر جنبش حماس نزدیک است، دیگر اعتماد ندارند.

ابوالغزلان افزود: با وجود تلفات و فاجعه بزرگی که مردم فلسطین داخل باریکه غزه تجربه می‌کنند، پایداری و مقاومت آنان همچنان ادامه دارد. گروه های مقاومت فلسطینی نیز با وجود گذشت بیش از 200 روز از این جنگ تجاوزکارانه، همچنان به عملیات های قهرمانانه خود از جمله از طریق شلیک موشک به مواضع نظامیان صهیونیست و شهرک های صهیونیست نشین ادامه می دهند و این وضعیت به این معنا است که تا زمانی که تجاوزات علیه مردم فلسطین ادامه داشته باشد، مقاومت نیز همچنان آماده پاسخگویی است.

این رهبر فلسطینی تاکید کرد که صهیونیست ها به خوبی دریافته اند که طی هفت ماه حملات تجاوزکارانه، نسل کشی و تحمیل گرسنگی بر مردم غزه آن هم با کمک آمریکا و اروپا، نتوانسته اند توان بازدارندگی رژیم اسرائیل را به آن بازگردانند.

وی خاطرنشان کرد، نبرد بی‌سابقه ای که ملت و گروه های مقاومت فلسطینی در باریکه غزه به راه انداخته‌اند، این حقیقت را بر همگان آشکار ساخته است که مبارزه آنان نبرد برای آزادی و کرامت انسانی شان است.

ابوالغزلان افزود: آنچه فلسطینی ها برای آن می جنگند، به نمادی برای آزادگان جهان تبدیل شده است وگرنه چه ضرورتی دارد که یک افسر آمریکایی به نشانه اعتراض به این حملات تجاوزکارانه خود را بسوزاند.

وی توضیح داد که همبستگی جهانی با مردم فلسطین به وضوح نشان داد که آنچه 7 اکتبر رخ داد، اعتراض بر حق یک ملت به اشتغال سرزمینش بود.

پربیننده ترین خبرها