اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

حمله شدید روزنامه نگار مصری به ایلان ماسک به دنبال بازنشر توییت نتانیاهو

حمله شدید روزنامه نگار مصری به ایلان ماسک به دنبال بازنشر توییت نتانیاهو
شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 19:55

روزنامه‌نگار مصری، به شدت از ایلان ماسک صاحب پلتفرم ایکس به خاطر مواضع وی علیه اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا انتقاد کرد.

العالم – مصر

بنابر این گزارش، باسم یوسف، روزنامه‌نگار مصری، به شدت از ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و صاحب پلتفرم ایکس به خاطر مواضع وی علیه اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا که در حمایت از غزه و تاکید بر قطع رابطه و سرمایه‌گذاری با رژیم صهیونیستی برگزار می شود،‌ انتقاد کرد.

وی از ایلان ماسک همچنین به خاطر بازنشر توییت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرد که در آن گفته بود: یهود ستیزی در دانشگاه های آمریکا ما را به یاد حوادث دانشگاه های آلمان در دهه 30 قرن گذشته می اندازد.

وی نوشت که ماسک تویت های نتانیاهو را باز نشر می دهد فردی که به مقامهای آمریکایی دستور می دهد دانشجویان آمریکایی را بازداشت کنند.

یوسف خطاب به ماسک ادامه داد: یک روبوت که با هوش مصنوعی کار می کند انسانیتش بیشتر از توست.
این در حالی است که برنی ساندرز سناتور دمکرات، به دنبال اظهارات نتانیاهو که انقلاب دانشجویان دانشگاه های آمریکا علیه تروریسم صهیونیستی را ضدیت با یهود (یهود ستیزی) خوانده بود، خطاب به وی گفته است: این انقلاب ضدیت یا سامی (یهود) یا برای تایید حماس نیست بلکه برای بیان این واقعیت است که دولت افراط گرای شما در 6 ماه گذشته 34 هزار فلسطینی را به قتل رسانده، بیش از 77 هزار نفر را زخمی کرده که 70 درصد آنان زنان و کودکان هستند.

پربیننده ترین خبرها