گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است + فیلم

شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 19:19

گردان‌های قسام امروز با انتشار ویدویی اعلام کرد که فشار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در باریکه غزه منجر شده است.

العالم - فلسطین

به گزارش شبکه خبری العالم، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، روز شنبه در پیام ویدئویی جدید خود اعلام کرد: فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید (موسوم به) «پسح» همراه با عزیزانشان محروم کرد.

یک اسیر صهیونیست در این ویدئو خطاب به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما شرایط دشواری زیر بمباران شدید داریم.

وی گفت: زمان دستیابی به یک قرارداد برای خارج کردن ما (از باریکه غزه) درحالی که ما زنده و در سلامت به سرمی بریم، فرارسیده است.

این اسیر صهیونیست خطاب به توده صهیونیست ها نیز خاطرنشان کرد، از شما می خواهیم که هرچه در توان دارید برای فشار به کابینه به همه شیوه های ممکن انجام دهید.

دیگر اسیر صهیونیست نیز در این ویدیو با چشمانی اشک بار خاطرنشان کرد، گاهی احساس می کنیم که شما از ما دست کشیده اید.

وی گفت: من از نخست وزیر و همه وزیران می خواهم که در مذاکرات (برای دستیابی به آتش بس و بسته شدن قرارداد مبادله با اسیران) نرمش و انعطاف به خرج دهند.

این اسیر صهیونیست در عین حال خاطرنشان کرد: ما احساس می کنیم که سستی و تعلل می شود و (دستیابی به) قرارداد مبادله اسیران زمان زیادی برده است.

وی افزود: ما بارها شاهد تظاهرات در قدس و تل آویو بوده ایم و امیداوریم که همگی شما این تظاهرات را ادامه دهید.

پربیننده ترین خبرها