گزارش العالم از تجمع ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه عربی ـ آمریکایی جنین + ویدیو

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 - 22:07

دانشجویان دانشگاه عربی ـ آمریکایی در شهر جنین واقع در کرانه باختری فلسطین، تجمع ضد صهیونیستی برگزار کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، "عدی کمیل" رئیس شورای اتحادیه دانشجویان دانشگاه عربی ـ آمریکایی در شهر جنین، به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: امروز (یکشنبه) مجموعه ای از فعالیت ها و برنامه های ضد صهیونیستی را با هدف حمایت و کمک به هموطنان خود در باریکه غزه و اعلام وحدت ملی فلسطینی در این دانشگاه، آغاز کردیم.

خبرنگار العالم گزارش داد: دانشجویان با برگزاری این تجمع خواستار حرکت همه جانبه حمایت از مردم غزه در سراسر فلسطین اشغالی شدند و تاکید کردند تا زمانی که مردم ما در باریکه غزه زیر بمباران و کشتار هستند، هیچ زندگی پایداری در کرانه باختری وجود نخواهد داشت.

کرانه باختری فلسطین از ابتدای حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه شاهد جنبش های دانشجویی، مردمی و سیاسی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در غزه و در تأیید حق ملت فلسطین برای مقاومت و دفاع از حقوق خود در سرتاسر سرزمین های اشغال شده شان در همه زمینه ها بوده است.

از زمان عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 (15 مهر ماه) تاکنون در کرانه باختری فلسطین، حدود 500 فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر مجروح شده اند و اشغالگران حدود 8000 نفر دیگر را در این منطقه بازداشت کرده اند.

پربیننده ترین خبرها