طعنه سید حسن نصرالله به وزیر جنگ "اسرائیل" در صدر شبکه های اجتماعی +فیلم

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 - 12:18

ویدئویی از سخنرانی حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در صدر شبکه های اجتماعی به طور گسترده ای وایرال ومنتشر شده، که در آن ادعای بی اساس ویاوه گویی "یوآو گالانت" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به سخره گرفته است.

العالم - لبنان

سید حسن نصرالله در این کلیپ با خنده وتمسخر در مورد گالانت می گوید: "این فلانی "دیوانه و احمق" که وزیر جنگ "اسرائیل" است، یک ماه پیش گفته بود: نیمی از رزمندگان حزب الله را حذف کرده ایم و بقیه شان هم پنهان شده اند".. من آن موقع در جوابش گفتم "کودن"و اکنون او را دوباره "احمق" می نامم.

در این کلیپ و در ادامه آن سید حسن نصرالله گالانت را مورد خطاب قرار داده و با طعنه به او، پرسیده است : " آهای گالانت! آیا جبهه لبنان در بخش شمالی شما، هم همین نظر شما را دارد؟ "

در همین رابطه کاربران فعال در پلتفرم "X" در همراهی با نظر دبیر کل مقاومت لبنان سید حسن نصرالله در این کلیپ، به طور گسترده ای آن را در صفحه های تویتر خود منتشر کرده و گالانت را به سخره گرفتند.

یاد آور میشود در آوریل گذشته، یوآو گالانت، وزیر جنگ "اسرائیل" در جریان بازدید از مقر فرماندهی شمال ادعا کرده بود که "حدود نیمی از فرماندهان میدانی حزب الله در جنوب لبنان منحل شده اند و دوره آینده تعیین کننده خواهد بود."

پربیننده ترین خبرها