گزارش العالم از رویارویی شدید مقاومت و اشغالگران در شمال باریکه غزه

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 - 20:16

خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه از درگیری‌های شدید بین نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر در اردوگاه جبالیا و منطقه معسکر، تشدید حملات هوایی و گلوله باران توپخانه ای به مدارس و پناهگاه‌های آوارگان و پیشروی تانک‌های اشغالگر به سمت بازار اردوگاه جبالیا خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد بلبیسی خبرنگار العالم در دیر البلح گزارش داد که درگیری‌های شدیدی بین نیروهای مقاومت و نظامیان اشغالگر در اردوگاه جبالیا و منطقه معسکر در حال وقوع است.

وی افزود که آتش حملات هوایی و توپخانه به مدارس و پناهگاه های آوارگان رسید و تانک‌های اشغالگر به سمت بازار اردوگاه جبالیا پیشروی کردند.

خبرنگار العالم افزود: «تعداد زیادی از شهدا و مجروحان به بیمارستان کمال عدوان در شمال باریکه غزه منتقل شدند. جنگنده‌های رژیم اشغالگر اخیراً یک خانه را هدف قرار داده که منجر به شهادت حداقل 5 شهید و مجروح شدن تعداد زیادی گردید.»

وی تاکید کرد که مناطق شمالی و بیت لاهیا به مناطق درگیری شدید تبدیل شده است و عملیات نظامی اشغالگران در محله الزیتون برای ششمین روز متوالی ادامه دارد. رژیم اشغالگر هدف قرار دادن غیرنظامیان و مناطق مسکونی را متوقف نکرده است.

پربیننده ترین خبرها