عقب نشینی ناگهانی نیروهای رژیم اشغالگر از محورهای شمالی غزه!

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 - 14:36

نیروهای رژیم  اشغالگر اسرائیل پس از عملیات زمینی شش روزه، ناگهان از جبهه های مختلف  محله الزیتون و محله جنوبی الصبره در شمال باریکه غزه عقب نشینی کردند.

العالمفلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم درغزه، ارتش رژیم صهیونیستی پس ازحملات دردناک مقاومت فلسطین، از محورهای مختلف محله الزیتون و جنوب محله الصبره تا محدوده خیابان 8 و خیابان 10، منطقه نزدیک به منطقه حد فاصل شمال و جنوب باریکه غزه عقب نشینی کرد.

خبرنگار العالم با بیان اینکه حضور ارتش رژیم اسرائیل محدود به حومه محله الزیتون و مناطق دور از این محله هاست، تصریح کرد: با وجود عقب نشینی خودروهای اشغالگران از محله الزیتون، حملات توپخانه ای و تیراندازی ارتش رژیم اشغالگر به فلسطینیان این محله همچنان ادامه دارد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر در ادامه جنایتگری خود یک درمانگاه آنروا در محله الصبره در جنوب شهر غزه و یک درمانگاه دیگر در محله الزیتون را هدف قرار دادند که منجر به شهادت 17 نفر شد. همچنین بمباران محله شیخ رضوان در شهر غزه و اردوگاه البریج در مرکز باریکه غزه به شهادت 9 نفر و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد.

طی ساعات گذشته شمار قربانیان قتل عام ارتش رژیم اشغالگر در باریکه غزه به 63 شهید رسید که با احتساب آمار جدید شمار قربانیان حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه به 35 هزار و 170 شهید و بیش از 79 هزار زخمی رسید.

پربیننده ترین خبرها