گزارش ویژه العالم: حضور هیات‌های سوریه در سفارت ایران در دمشق

سه شنبه 1 خرداد 1403 - 14:16

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از امروز سه شنبه،بمدت دو روز، بمناسبت شهادت ابراهیم رییسی شهید جمهور ایران و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و هیئت همراه، از خیل عزاداران این حادثه، استقبال خواهد کرد.

العالم - سوریه

برطبق این گزارش: "هیئت های عزاداری برای عرض تسلیت به سفیر ایران در دمشق و ابراز همدردی با مقام معظم رهبری و مردم جمهوری ایران اسلامی وارد این سفارتخانه شدند".

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: "مقامات رسمی سوریه متشکل از نمایندگانی از بالاترین سطوح و سران احزاب و نظامیان، برای تسلیت به سفیر ایران بمناسبت شهادت شهید جمهور ایران اسلامی ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیئت همراه،به این کنسولگری ایران در دمشق حضور بهم خواهند رساند.

مردم ایران در شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی در غرب کشور بر پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری در این استان عزاداری کردند.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همرزمانشان شاهد حضور گسترده رسمی و مردمی بود.

همچنین پیکر مطهر شهدا بعدازظهر در شهر مقدس قم برگزار می شود و تهران فردا چهارشنبه با حضور هیئت های عالی رتبه خارجی شاهد مراسم مشابهی خواهد بود.

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید رئیسی نیز قرار است روز پنجشنبه در مشهد مقدس برگزار شود.

پربیننده ترین خبرها