خبرنگار العالم تشریح می کند؛

نظامیان اسرائیلی که اسیر شدند از چه دسته ای بودند؟+فیلم

يکشنبه 6 خرداد 1403 - 14:18

بیانیه اخیر سخنگوی گردان عزالدین قسام درباره اسارت شماری از نظامیان صهیونیست در عملیات رزمندگان مقاومت در اردوگاه جبالیا در غزه، روحیه ملت فلسطین را تقویت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در دیرالبلح یگان صهیونیستی که به گفته ابوعبیده در کمین رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده یا اسیر شده‌اند، یگان "شیطت" و از نیروهای نخبه این رژیم هستند که معمولا برای عملیات‌های دشوار اعزام می شوند.

خبرنگار العالم گزارش داد اعلام خبر اسارت افراد این یگان، لبخند و امید را میان مردمی که از 233 روز پیش تا الان در معرض بدترین جنایات رژیم اشغالگر قرار دارند، بازگرداند.

ابوعبیده دیروز شنبه اعلام کرده بود که یگانی از نظامیان رژیم صهیونیستی در یکی از تونل‌ها گرفتار شده و همگی یا به هلاکت رسیده اند یا مجروح شده اند یا اسیر.

خبرنگار العالم گفت سخنگوی و ارتش رژیم اشغالگر این خبر را تکذیب و ادعا کرد که هیچ یک از نظامیان این رژیم اسیر نشده اند.

اما قسام در پاسخ به این ادعا ویدیویی را منتشر کرد که نشان می داد یک نظامی مجروح یا کشته شده از تونل بیرون کشیده می شود؛ همچنین ویدیویی از سلاح‌ها و کلاه‌خود بر جای مانده از نظامیان اسرائیلی در محل وقوع عملیات منتشر شد.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی این اولین بار است که گردان قسام یا دیگر گروه‌های مقاومت در غزه خبر اسارت نظامیان صهیونیست را اعلام می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها