"تل آویو" قلب اسراییل با موشک های مقاومت هدف قرار گرفت + ویدیو

يکشنبه 6 خرداد 1403 - 18:26

مقاومت فلسطین امروز (یکشنبه) پس از چند ماه برای اولین بار شهر تل آویو را هدف موشک قرار داد که در این میان آژیر خطر در همه جای آن به صدا در آمده، و صدای انفجار در جای جای مرکز این رژیم اشغالگر شنیده شد.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد که امروز (یکشنبه) از شهر رفح در جنوب باریکه غزه، حداقل 8 موشک به سمت تل آویو مرکز "اسرائیل" در مکانی که نیروهایش در حال جنگ با نیروهای مقاومت هستند، شلیک شده است.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، در پاسخ به کشتار غیرنظامیان توسط رژیم "اسرائیل"، تل‌آویو مرکز این رژیم را با شمار زیادی از موشک‌، هدف قرار داد.

گفته می شود آژیرهای خطر در "کفار صبا، هرتسیلیا، صوفین، تل آویو و بيتحتكفا" به صدا درآمد.

در همین رابطه، "گروهان های قدس" شاخه نظامی جنبش "جهاد اسلامی" در فلسطین صحنه هایی از هدف قرار دادن محل تجمع خودروهای اسرائیلی با پهپاد در شرق اردوگاه جبالیا منتشر کرد.

همچنین گردان های القسام روز گذشته صحنه هایی از هدف قرار دادن یک تانک، یک بولدوزر، گروهی ازسربازان و خودروهای ارتش صهیونیستی را در مجاورت دروازه صلاح الدین در جنوب شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه به نمایش گذاشتند.

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های القسام عصر دیروز اعلام کرد که مبارزان القسام عملیات پیچیده‌ای را در شمال باریکه غزه انجام داده که در درگیری با گروهی از نیروهای اسرائیلی توانستند همه اعضای آن را به هلاکت رسانده، زخمی و یا اسیر کنند.

پربیننده ترین خبرها