حماس "دمپایی غزه"  را مد سال کرد

دوشنبه 7 خرداد 1403 - 19:31

فیلم به دام افتادن شماری از سربازان صهیونیست در داخل تونلی در اردوگاه آوارگان جبالیا، در شبکه‌های اجتماعی جنجال‌برانگیز شده است. فعالان مجازی شجاعت مبارزان فلسطینی، را که در جنگی نابرابر، به ارتش اشغالگر تلفات سنگینی وارد می‌کنند، ستوده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

ویدیویی از این عملیات، که روز شنبه گردان‌های القسام آن را منتشر کردند نشان می‌دهد که یک مبارز قسامی جسد یک سرباز اسرائیلی را پس از کشته شدن روی زمین می‌کشاند. در حالی‌که این مبارز فلسطیینی دمپایی ساده غزه‌ای به پا داشت که عمدتا در الخلیل تولید می‌شود.

فعالان اظهار داشتند اعضای القسام با همین امکانات ساده ولی با صبر زیاد و یاری خداوند توانستند ارتش به اصطلاح شکست‌ناپذیر را شکست داده و پا بر سر سربازان اشغالگر بگذارند.

بخشی از واکنش‌ها به این تصاویر، مربوط به "ایمن عبلی" تولید کننده محتوای طنز اردنی است که کلیپی در اینستاگرام خود منتشر کرده و در آن طعنه‌آمیز به این صحنه‌های قهرمانانه مقاومت پرداخته است.

عبعلی یک جفت دمپایی جدید از همان "دمپایی غزه‌ای" که در پای رزمنده قسام بود، خریده و در حالی‌که آن را پوشیده است از مقاومت و مبارزان فلسطینی تعریف و تمجید می‌کند.

این فعال اردنی، ارتش رژیم اشغالگر را که با امکانات بسیار ساده مقاومت تحقیر شده است به شدت مورد تمسخر قرار می‌دهد و به طعنه می‌گوید: "این دمپایی‌ها مد سال 2024 خواهند بود."

او در حالی که یک جفت دمپایی‌ در دست دارد و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم اشغالگر را مسخره می‌کند و می‌گوید: الخلیل تولید می‌کند و اهالی غزه با آن می‌زنند . مشخص شد این دمپایی برای زیر پا گذاشتن اشغالگران است.

.

"ابوعبیده" سخنگوی القسام نیز شب گذشته گفت نیروهای حماس "عصر شنبه عملیات پیچیده‌ای را در شمال نوار غزه انجام دادند و یک گروه صهیونیستی را به یکی از تونل‌های اردوگاه جبالیا کشاندند".

وی تاکید کرد: آنها «این گروه را در کمینی داخل تونل و در ورودی آن به دام انداختند و توانستند اعضای آن را از فاصله صفر دستگیر کنند».

ابوعبیده همچنین گفت : هنگامی که یک نیروی پشتیبانی وارد شد، با مواد منفجره مورد حمله قرار گرفت. و همه اعضای این گروه کشته ، زخمی و اسیر شده و همه تجهیزات نظامی اشان ضبط شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها